11 Şubat 2012

İlan-ı Aşk

İlan-ı Aşk

Bu yürek kaç sevda gördü bir bilsen? Kaç kez şahitlik etmiştir içinde sevgi olan yeminlere? Aşka olan inancımı kaç kere kırdılar, yine kalktım, yeniden denedim. Hiç bozmadım kalbimi, umutlarımı kirletmedim. Elimden geldiğince sakladım, korudum aşkı Hatta son şifresini çözene kadar.bir kasada kilitli duruyordu,   Madem açtın artık kapıyı,görüldü yüzü içimdeki sevginin, O zaman dedim sonuna kadar yaşayalım, Razı olacağım ne varsa bu ilşkide yaşanacak, Rus çarı deli petronun sözleri geliyor aklıma, Hep yenildim, ama yenile, yenile yenmesini öğreneceğim bu savaşın, Gene yenil, daha iyi yenil en fazla bir daha Yanar içim diyorum.....   Ne olacak ? bir kere de ben sana kanmak istiyorum. Bİze böyle öğretilmedi aslında bu çılgın aşk savaşı, Duygularını saklamak, içindekileri bastırmak, AŞK'ını itiraf etmemek. Naz yapmak doğru gibi gösterildi,   Genel gerçeklere de bakarsak, öyle diyordu kalbim, Kimselerde görmemiş, yaşanmamış olsada ruhumda, Ferhat ile şirin'den, leyla ile mecnundan yola çıkarak, Biliyorum ki sonra çok acıtırlar canını, ne varsa için de, İyiden iyiye. sevgiye ve güzele ait olanı, kirleterek parçalarlar,   Bütün bu aşk yasasının kanunlarını değiştiren tek bir şey var. Seni sana güveniyorum, biliyorum ki bu söylenenler içinden bir canavar çıkartmayacak, Kalleşliği peşinde dolaştırmayacaksın,ilk fırsat bulduğunda, Hançer batırmayacaksın bu büyük sevgiye, En azından inancım ve umudum var, Bu da çok büyük bir zenginliktir. Kalp yolunda birleşme arzusunda olmak isteyenler içiN,,   Her ne yaşanacaksa elinde,,Kabul ediyorum, yokluğu,yoksulluğu,ağlamayı, gülmeyi acıyı,tatlıyI Ne varsa, ne yaşanacaksa bütün gerekçeleriyle paylaşalım diyorum, Bu söylenenleri ve unuttuklarımı laf olsun diye söylemiyor,söylemiyeceğim, Yaşanacakların,fedakarlıkların tüm gerçeklerine rağmen bunu sana söylüyorum.   Beklentisiz, kara sevdalarla sevmeyi denedim sordum kendime, Ama sensiz geçen ve geçecek bütün zamanların sessizliğinde, Yokluğunun yaratacağı uçurumları Sensiz  yaşayacak zavallı çırpınan yüreğime bunu anlatamıyorum,   Hakkımdır diye bir peri masalı düşlemiyorum karmaşık olan bu hayat,bir Ömürdür stressiz geçmiyor tuzakların var olduğu her nefesin arzu ettiği bu yolda, Elbette ufak tefek negatif elektriklenmeler olacaktır. Belki kırılacağız,küseceğiz devam edecek olan hayat gülistan olmayacak   Sonsuz ayrılıkların var olacağını bilmeme rağmen, Kısa sürülen gerçeklerin yüzyüze geleceği ömürün, Bir gün biteceğini bilerek az bir zamana sığacak olsa da, seninle birlikte geçireceğim zamanı çok görme bana,   Bunu senden bütün arzularımla istiyorum, belki yaşanır belki yaşanmaz,İşin özü sevgilim, Dolabın bir kısmını boşaltıyorum, Salondaki koltuğun, sevdiğin bir köşesini, Kütüphanemden rafları, Sana ait bir çalışma masasını, iç çamaşırı dolabından bir çekmeceği, İki balkondan birini, Yatağımın,eşımın,ekmeğimin,aklımın yarısını, Ruhumun ve kalbimin tamamını PAMUK GİBİ YUMUŞAK AVUÇLARINA KOYUYORUM VE... BU YALAN DÜNYANIN ÇOK MEŞAKKETLERİNİN YAŞANACAĞI VE NEREDE SON BULACAĞI BELLİ OLMAYAN HAYAT YOLUNDA BENİMLE ELELE YÜRÜMEĞİ TEKLİF EDİYORUM VARMISIN??????

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...