23 Şubat 2012

Islak gözlerimden izleme kayıp gidişini


Hayal Aşk
Yalan olan duygulardan arınarak başlıyorum mısralara
Ellerini ellerimde düşünerek bitiriyorum
Sana yetmeyen aşkımın sorularıyla kapıyorum gözlerimi güne
Akan yaşlarımın ıslattığı defteri kapatmadan…

Doğrularımı savundum yıllarca sana karşı aşkımı korudum
Gözlerimi gözlerinde yetiştirdim
Neden kaçtıklarını sorduğumda sana
Cevap alamadım geçiştirdim

Sana kurduğum her cümledeki gizli korkuyu yaşadım
Geçirdim günleri savurarak düşünmeyerek
Cevap yazmadığın mektupları sayarak
Yaşatamadığın aşkı hayal ederek

…şimdi hala istiyorsak ikimiz de
kendi kalabalığımızda kaybolabiliriz!

…şimdi hala istiyorsak ikimiz de
kendi kalabalığımızda kaybolabiliriz!

Yeniden yabancısıyım ezbere bildiğim senin
Beşinci mevsimde bitti diye bu düş
Takvimden kovulmuş bir tarihe gömüldük…

Kışa emanet yaz düşleri
Yağmur yağdı mı silinir yüzündeki çizgiler
Paslanır gider kış güneşi sabahlarında nemli kalan seviler…
Umarım biter bu yılgın sancı
Umarım biter…

Sus! Vakitsiz yağmur getirir gözlerime kelimelerin
Islak gözlerimden izleme kayıp gidişini
Yok oluşunu ikimizin…
Avuçlarımızdan sızan hiçlikle
Şimdi tutabiliriz kollarından yetim sahipsizliğimizin…

Dinle! Suskunluğumuzla paylaştık sandığımız sessizlik bu.
Şimdi çekiyor bizi en dibe…
Ne çok aldanmışız birbirimize
Aynı sessizliği hiç mi paylaşmadık yoksa seninle?

Mühürlü dudağımın sana ait yanı…
Ölüler diriliyorsa şayet
O vakit yüzleşiriz biz de…

Dert oldu içime yeni yeni filizlenen tüm umutlar.
Ne gündüzden bir beklentim
Nede geceden bir beklentim var
Beklettim yok artık sabahtan nede yarınlardan
Aklımda birtek sen ve dilimde birtek sen
İçimden geçenleri sana bir türlü diyemedim

Haykırmak istiyorum dağlara taşlara
İçime dert olan seni bir çırpıda
Duysun istiyorum dünya alem
Seni ne kadar sevdiğimi
Dilim varmıyor iki kelimeyi söylemeye seni seviyorum
Seni ne kadar sevdiğimi bir türlü diyemedim

Sana bu kadar yakınken uzakların en uzağını yaşamak
Bitmek tükenmek bilmeyen yolları aşılmaz dağları
Aramızda bir nefes varken yaşadım
Geçti diyorlar artık unutmak kolay değil
Sen gelmesen de hayallerin geliyor odama
Seni unutamadığımı bir türlü diyemedim.

Zincire vurulmuş gibi odamda tek başıma
İşkenceler çekiyorum bağlanmışım sana
Gözlerime mil çekiliyor kalbim dağlanıyor
Görenler soruyor ne oldu sana bir bilseler
Yeter artık! çöz ellerimi merhem ol yaralarıma
Soranlara seni sevdiğimi diyemedim

Oysa ne ümitler ne hayallerim vardı
Artık hepsi birden mazide kaldı ah hatıralar
Bir ömür geldi bir ömür geçiyor
Gözlerim karardı yavaş yavaş ellerim titredi
Kalbimi hissetmedim artık sesler kesildi
Son nefeste bile seni seviyorum diyemedim.

Mezar taşıma yazsınlar iki kelime
Gelen geçen fatiha okusun acısın halime
Ölünce bari bilsin herkes artık vakit geç
Yazsınlar ;
“içine dert oldu bir imkansız aşk
Dünyada bir gün yüzü görmedi
İnan bu dünyada senden başka kimseyi sevmedi”
Derdimi bilmesin hiç kimse sen üzülme
Vasiyetimde bile seni seviyorum diyemedim

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...