21 Şubat 2012

GİTME DEDİM GİTTİN


GİTME DEDİM GİTTİN

Hıçkırıklarımı tutup da yalvarmıştım
Hep yanımda kal istemiştim
Bir şeyi çok istersen olur derler ya
İşte öyle istemiştim seni.
Kaybetmekten çok korkmuştum
Kimselere anlatamamıştım derdimi.
Ben basit bir mutlu ol dilemiştim
Sensiz bir sonsuzluk değil.
Sana gitmemeni söylemiştim !
Sözcükleri yüreğimle heceleyerek
Gözyaşlarımı gizleyerek
İçimden gelerek...
Gözlerimdeki acıyı gördüğün halde
Döndün arkanı gidiyordun...
Gitme dedim her harfi vurgulayarak
Bırakma sakın bırakma dedim.
Beni bıraktın kendi halime
Bıraktın ki ağlayayım doya doya.
Dönmeni istesem tekrar
Gelir misin koşa koşa ?
Şimdi rüya bütün geçmişim
Oysa ben seni her şeyden çok sevmiştim.

Madem gitme dediğim halde gittin...
Gelme desem gelir misin ?

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...