06 Şubat 2012

FİLİSTİN SAVAŞIN ÇOCUKLARI


FİLİSTİN SAVAŞIN ÇOCUKLARI

Filistin-Savaşın Çocukları
Toprak tozun tozları uçuştu
Beyaz elbiseler kan rengine kavuştu.
On ikisinde kara toprakla buluştu-
Doğmamışlar var ki doğarken vuruldu
Bu nasıl iş arkadaş--Gördüm arkadaş
Dokuzunda yetim--yedisinde öksüz
Öğretirler,Öldür!--Kan akar yerlere--Minik eller anne ellerinde,
Toprak almış doğarken--Umutları sevda içinde--Yaşadım arkadaş
Gördüm arkadaş--Bulanık geliyor mermi sesleri--Acıtıyor top sesleri yüreğimi
Feryat belirir--Oğul.diye-
Özgürlük yok içlerinde--Vicdan yok vur diyende
Soysuz tank üstünde--Giden gitmiştir--Sönse  de ışık--Biten bitmiştir
Gördüm vurulanları---Bir sığınak içinde
Barut sinmiş renlik elbiselere ölen tenlere
Yaşayanlar,Doğanlar,Doğmamışlar,Bekler oldu ölümü,
İsyandır bu arkadaş,düzen bozulmuş arkadaş,
Pencere içinden hayaller kuruyor
Yaşadım arkadaş--Gördüm arkadaş,
Duy sesi, Oğul...diyor..Duy...sesi..Analar feryat ediyor
Emzikler düştü--Yeni doğanlar ANA diyor,
Bu nasıl iş arkadaş, Dertli olan derdi unuttu
Kardeş kardeşe düşman oldu
Mertlik bozuldu kan ve kan oldu, bu nasıl iş arkadaş,
Gördüm arkadaş ,arkadaş gelenlerin elinde mermi tüfek,
Kısa kaldı yarı felek,Vuran vuruldu kana boğuldu,
Neyleyim arkadaş,Bu nasıl iş arkadaş
Saçlara indi  tozlar,düzen kalmadı.
Aktı yaşlar,akar kanlar gözlerde korku figanlar,
Düşmanları kovalar,yaşadım arkadaş,gördüm arkadaş
Elleri çamurlu,niceleri burada,gidiyor  mermilere,
Kızgın ola,siyah saçlı,öksüz yetim,can sahibi,
İnsan, insana, bunu yapabilirmi
Gördüm, erzakların taş halini,
Bu nasıl iş arkadaş,neyleyim arkadaş
 
ALLAH  KAHRETSİN  DÜNYANIN  BAŞINA BELA  OLAN  SİYONİSTLERİ..

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...