03 Şubat 2012

BU İNSAN NE İSTİYOR ?

BU İNSAN NE İSTİYOR ?

Derman arardım derdime,derdim bana dermanmış,
Bürhan sorardım,aslıma aslım, bana bürhan imiş
Sağım solum gözler idim,dost yüzünü görsem deyü.
Ben taşrada arar idim,ol can içinde can imiş

Öyle sanırdım ayrıyam,dost gayrıdır,ben gayriyem
Benden görüp işiteni bildim ki ol canan imiş.
Savm u salat u,hac ile,sanma zahid biter işin,
İnsan-ı kamil olmaya,lazım olan,irfan imiş.

Kande gelir yolun senin,ya kande varır menzilin,
Nerden gelip gittiğini anlamayan hayvan imiş.
Mürşid gerektir bildire,Hakk'ı sana.Hakk'al yakin,
Mürşidi olmayanların bildikleri güman imiş.

Her mürşide dil verme kim yolun sarpa uğratır,
Mürşidi kamil olanın gayet yolu asan imiş.
Anla hemen bir söz durur,yokuş değildir,düz arar
Alem kamü bir yüz dürür,gören anı hayran imiş.
İşit Niyazi'nin sözün bir nesne örtmez Hakk yüzün,
Hakk'dan ayan bir nesne yok,gözsüzlere pinhan imiş

Niyazi-i Mısri kaddese'llahü sırrahu'l aziz.

Hayatta bir çok dileklerimiz mevcut olmakla birlikte yine bütün gayretimiz bunların gerçekleşmesi içindir.İsteklerimizin şevkiyle başlayan bu arayışı,çok az kimse neticelendirebilmektedir.İç dünyamız sonsuz boşluklarla delik deşik olurken,karamsarlık bütün benliğimizi sarmaktadır.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...