11 Şubat 2012

BENİ SİZ ÖLDÜRDÜNÜZ..

BENİ SİZ ÖLDÜRDÜNÜZ.

Daha on üç yaşındaydım.
Ömrümün en güzel çağında.
 En deli düşler,hayaller rüzgar gibi başımda.
Ve en büyük özlemlerim yarınlarımda.
Bir büyüsem"Bilim adamı"olacaktım kesin
 Bulmak için mutlululuğun formulünü,
Ve en doğru adresini,
Ve duyurmak için taş kalpli insanlara,insanlığın sesini.
Oysa bir sabah,benden önce büyüdü çığlıklarım apansız,
Yeri göğü inletti isyanlarım, feryatlarım.
Çünkü bir deprem kopmuştu yüreğimin tam ortasında,
Siz yaşarken her zaman ki gibi,
vurdum duymazlığın kollarında,
Ve en tatlı uykunuzda.bağırdım...
Dağlar taşlar,uyandı çığlıklarıma.
Gökte yıldızlar ağladı
Benim bu zavallı yalnızlığıma.
Bir tek sizi uyandırmadım bir tek sizi.
Sanki yaşayan bir ölüydünüz.
Duymadı O taş yürekleriniz son sözlerimi.
Öylesi sağır,öylesine kördünüz.
HAYIR,HAYIR DEPREM DEĞİL...
BENİ SİZ ÖLDÜRDÜNÜZ.
O Benim babamdı,
Dünyaya meydan okuyan.
En büyük,O en kahraman,
Dünyanın en ağır yükü omuzlarında.
Ve en güzel gülüşü bakışlarında
İlk kez yenik düştü,
O Allah'ın emri,o körolası sabaha.
O benim annemdi..
Dünyanın en güzel annesi.
O benim göz bebeğim,
Ben onun bir tanesi.
Yuvamızı başımıza yıktınız,
Sarılır gibi sımsıcak kucağına...
Tutunur gibi O ipek gibi saçlarına,..
Sizin bitmez uykularınıza inat,,
Takarak kollarıma bir kanat,uçtum bir kuş gibi,
En acı sondan,en kutsal bir sonsuzluğa.
İşte O an,gözlerimde bir mum gibi söndünüz.
Çünkü ne görecek gözünüz vardı.
Nede yüzüme bakacak yüzünüz...
Yoktunuz,hiçtiniz.aynalar kırılıyordu yüzünüzde
Siz depremden bile önce çöktünüz
O gün yalnız beni değil,
ANNEMİDE ÖLDÜRDÜNÜZ.
Ne arkadaşım var artık,
Ne öğretmenim,ne okulum.
 Ne yarınım, ne umudum.
 Alın sizin olsun bütün saltanatıyla yalan dünya,
Bütün yalanlarla, sahteciyle dolu hayat.
Alın kucaklayın gönlünüzce
O bitmeyen hırslarınızı.
O dinmek bilmeyen,bencil aşklarınızı,
Size dur demeye bile vaktim yok artık.
Nasılsa birgün anlarsınız günahlarınızı,
Nasılsa birgün görürsünüz kamçılı yalanlarınızı,
Siz ki her şeyi bizden iyi bilen.
 Siz ki herşeyi bizden iyi gören.
Siz ki bizi ölmeden toprağa gömen.
Yine siz kazandınız.
Her yerde siz,
Her zaman siz.
En büyük siz,
 SİZ KİM MİSİNİZ.
ONU SİZ BENDEN DAHA İYİ BİLİRSİNİZ.
Asi

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...