03 Ocak 2020

CAN, DİN, AİLE VE MAL HUSÛSUNDA BELALARDAN KORUNMAK İÇİN SABAH NAMAZINDAN SONRA OKUNACAK ÇOK MÜHİM BİR DUÂ

 
CAN, DİN, AİLE VE MAL HUSÛSUNDA 
BELALARDAN KORUNMAK İÇİN 
SABAH NAMAZINDAN SONRA OKUNACAK
ÇOK MÜHİM BİR DUÂ

Kadiriyye târikatıının Yâfiiyye kolunun kurcusu İmâm-ı Yâfi’i(Rahimehullah)’ın naklettiğine göre,sabah namazından sonra okunduğu takdirde kişiyi;canı,dini,ailesi,malı ve sahip olduğu bütün nimetler hususunda musibetlerden koruyacak bir dua vardır ki oda şöyledir.

“Bismillahi ala nefsi ve dini ve ehli ve mali ve külli ma’ehtani rabbi.
Estevdiullahe dini ve emaneti ve hevatime,ameli tehassantü bil hayyil kayyumüllezi la yemütü ebeden, ve def’atü annissüe bila havle ve la guvvete illa billahilaliyyil azim.”

Manası: Canım, dinim, ailem, malım ve rabbim’in bana verdiği her şeyin üzerine Allâh’ın adına okuyorum. 
Dinimi (imanımı), (eşim, çocuklarım ve bıraktığım mallardan ibaret) amânet (ler) imi ve (iyi olmam için) amelimin sonlarının (güzel olmasını) Allâh’a emânet ediyorum.
Hiç ölmeyecek Hayy ve Kayyûm ile korundum.
"Lâ havle velâ kuvvete illâ billâhi’l Aliyyi’l-Azim"
(O en büyük ve en yüce olan Allâh’ın yardımı olmadan hiçbir ibâdete kuvvet ve hiçbir günahtan dönüş imkanı yoktur) zikriyle de kendimden kötülükleri savuşturdum.”

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...