26 Haziran 2019

YA-HÜ

ya hü
YA-HÜ ya hü 
 Bu sayfadaki Tüm bilgiler ve Dualar dogru ve eksiksizdir ! 

 Seher vakti can kuşum, hu diyor Ya Rabbim hu, 
Divanına durmuşum, dilimde dem ya hu.  
*** 
 Bülbüller ses verir hu, güller nefes verir hu, 
Divanına durmuşum, dilimde dem ya hu. 
 *** 
 Ya hu, ya hu, illallahu, ya hu, ya hu, illallahu. 
Ya hu, ya hu, illallahu, ya hu, ya hu, illallahu.  
*** 
 Bulutlar nazla uçar, inciler mercan saçlar, 
Çöllerde güller açar, ne hoş bir sevgidir bu, 
 *** 
 Bülbüller ses verir hu, güller nefes verir hu, 
Çöllerde güller açar, ne hoş bir sevgidir bu, 
 *** 
 Ya hu, ya hu, illallahu, ya hu, ya hu, illallahu. 
Ya hu, ya hu, illallahu, ya hu, ya hu, illallahu. 
 KURAN-I KERIM’DE SIR OLARAK SAKLANAN SALAVATI SERIFE 

 Allahümme salli ve sellim ve barik ala seyyidina muhammedinil fatihı lima uğlika vel hatimi li ma sebeka ven nasırıl hakkı bil hakkı Vel hadi ila sıratıkel müstekıymi sallellahü aleyhi ve ala alihi Ve ashabihi hakka kadrihi ve mikdarihil aziym. 
 Manası:Allah’ım! kapalılıkları açan, geçmişe son veren,hakka hakikatla destek olan,mahlukatı senin doğru yoluna ileten Efendimiz muhammede O’nun aline ve ashabına O’nun yüce kadrü kıymetince salat eyle,ve O’nu mübarek kıl. Başka bir versiyonu Allahümme Salli’ala Seyyidina Muhammedi’nil Fatihi limâ Uğlika vel hatimi limâ Sebeka Nasırıl Hakkı Bil Hakkı vel Hadi İla Sıratikel Müstakim ve ‚ala alihi Hakk’ın Kadrihi ve Mikdarihil Azim. Faydaları Bu salavatı şerif günlük 40 defa cuma günü ilkindi namazından sonra 100 defa hacet dilekler için Cuma günü bin defa okunur.Cuma günü ilkindiden sonra 100 defa okunması çok faydalıdır.Gece yatmadan önce 11 defa okursa çok güzel rüyalar görür.Bu salavatı şerifi 40 gün 40 defa okuyan bağlılıktan kurtulur.İşleri açılır.Bu salavatı şerifi bin kez okuyanın üzerine Allah’ın rahmeti barış ve bereketi iner.Küsülü olduğu kim varsa barışır.Günlük ezberden 40 defa okunursa % 100 başarı ve mutluluk getirir.Allah’ın izniyle sorunları çözülür. Salavat-ı Fetih Kilitli kapıları açar ve üç derecesi vardır. 1-Dış derecesi 2-İç derecesi 3-Son derecesi (gizli ışık) Bu salavatı şerife aslında kuran-ı kerimde bir sır olarak saklanmıştır.Allah’ın en büyük sırrı olduğu söylenir.Bu salavatı şerif hakkında eksik bilgi verilmiş.İnsanların çoğu bu gerçekten mahrum kalmıştır. Öğrenmesi engellenmiştir.Salavatı Fetih harikalar ve mucizelerle doludur. Bu salavatı şerif için peygamber efendimiz (s.a.v) sorulduğunda cevabı şöyle olmuştur.O altı yüz bin nimeti çağıran bir salavatdır.Dörtyüz hac değerindedir. sonra şöyle devam etdi kim bu salavatı şerifi okuyup dua ederse bir kez, o şimdiye kadar bütün cinlerin, insanlar ve melekler tarafından, evrende sunulan her nimeti çağırır. alacağı ödül çok büyüktür. altı yüz bin nimet, zamanın başlangıcından itibaren Hz.Seyyid Ahmed Hilam (r.a) ve Gavsa-ı Azam Bağdat Şeyh Abdul Kadir Geylani (r.a) en favori salavatıdır,ve bu salavatı şerfin bir ışık olduğunu söylemiştir. Hz. Şeyh Yusuf Bin İsmail :Bu salavatı şerif için Allah teâlâ nın En Büyük sırrı olduğunu söylemiştir. Bu salavat ezberden okunursa % 100 başarı ve mutluluk getirir.Merhametli olur. Hz Ebu Mukarreb inançla günlük 40 kez özellikle erkek toplumun okunması gerektiğini söylemiştir. Hz.Şeyh Muhammed Bakari günlük inançla ezberde okunması gerektiğini söylemiştir.Cehennem ateşinden kurtulu.Bu salavatı şerif okuyana, refah ve şans getirir.ve tüm karmaşık sorunlarını çözer. Bu salavat yüce Allah’ın gözünde çok büyük önem taşımaktadır.Okuyanın üzerine barış,bereket ve Allah’ın rahmeti ve esenliği onun üzerine olur.70.000 Delailül hayrat okumaya denktir.600.000 nimeti çağırır. Bu salavatı şerifi okuyanın günahları af olur.yoksulluğu ve açlığı ortadan kalkar.sabah-akşam 10 defa okursa Allah’ın yardımını alır.Cuma günü ilkindiden sonra 100 defa okursa tüm sıkıntılarından ve dertlerinden kurtlur.Bu salavata ezber gerekir.Çok büyük bir zikirdir. Cuma günü okunmasında çok fayda vardır. İnnallâhe ve melâiketehu yusallûne alen nebiyyi, yâ eyyuhâllezîne âmenû sallû aleyhi ve sellimû teslîmâ (33/Ahzab 56.ayet) Muhakkak ki Allah ve melekleri, Nebî’ye (Peygamber’e) salat ederler. Ey âmenû olanlar (ölmeden önce Allah’a ulaşmayı dileyenler), siz (de) O’na salat edin! Ve (O’na) teslim olarak salat edin! kaynak:Cevahir’ul Maani KURANI KERİM MUCİZELERİ BELGESELİ Bu ilmin şartları Ulemaların temel kaideleri üzerine kurulmuş olup, bu şartlara uyulmazsa yapılan ameller gerçekleşmez. İlk olarak şunu kesinlikle belirtelim ki; İSLAM’A VE KURAN-I KERİM’E VE PEYGAMBERİMİZ HZ. MUHAMMED’E (s.a.v) İMAN NURUNDAN, İRFANDAN UZAKLAŞMIŞ, ALLAH C.C DOSTLARININ ÖNEMİNİ BİLMEYEN TASAVVUFU BİR FELSEFE OLARAK GÖREN, HER ŞEYİ MADDE PLANINDA GÖRÜP ONA GÖRE ÖLÇÜP BİÇMEYE ÇALIŞAN DOĞULU VE BATILI MÜSTEŞRİKLERİN VE FELSEFECİ METAFİZİKÇİLERİN KENDİ KIT ANLAYIŞLARINA GÖRE UYDURDUKLARI TANIM VE KURALLARA TABİİ OLMUŞ KİŞİLERİN HAVAS İLMİNDEN YANA HİÇ BİR NASİPLERİ YOKTUR VE OLAMAZDA…BU KİŞİLER OLSA OLSA İSTİDRAC KAPISINDAN İÇERİ GİRMİŞ KENDİNİ BİLMEZ ZAVALLILARDIR… Allah Teala’nın sırlarından önemli bir kısmı ; harflerinde, isimlerinde ve Ayeti Kerimelerinde olup, bu sırları da Salih kullarına ihsan eder. Nitekim Allah c.c. Kuran-ı Kerimde mümin Suresinin 60. Ayeti Kerime sinde şöyle buyurur: Bismillâhirrahmânirrahîm. Udûnî istecib leküm. (Bana ibadet ve dua edin ki, karşılığını vereyim). Bu Havas ilmiyle amel etmenin bazı şartları olup, bu şartlar yerine getirilmediği sürece yapılan bir amel asla gerçekleşmez.En az 7 şartın yerine getirilmesi lazımdır…! Bu mübarek ilmin şartları da şöyledir: 1. KESIN KARAR Yapacağın bir amelden hiçbir zaman şüphe etmemek. Çünkü şüphe yapılan bir ameli bozar. Peygamberimiz Hazreti Muhammed (s.a.v.) şöyle buyurmuşlardır: Üdullâhe ve entüm mûkinûne bil icâbeh. (Allah’a c.c dua ederken kabul olacağına inanarak dua ediniz). Bu hadisi şerife uyarak, imanı kamil ile amele başlamak ve kalben inanarak Allah’a (Celle Celalüh) yönelmelidir. 2. SABIR ETMEK Bıkmadan, yorulmadan, usanmadan, tam sabır ve rabıta ile başlamış olduğun işin muvaffakiyetle neticelenmesine kadar devam etmelidir. Allah Teala hazretleri Kuran-ı Kerimde şöyle buyurmuştur: Yâ eyyühellezîne âmenus birû ve sâbirû ve râbitû vette kullâhe lealleküm tüflihûn. (Ey İman edenler! Sabredin ve sabırlı olma yarışında ileri geçin ve bütün varlığınızla Allah c.c. a bağlanınız. Ve Allah’tan korkun ki, kurtuluşa erişesiniz. Sure-i Al-i İmran, Ayet 200). Çünkü çalışan amacına ulaşır ve her çalışanında bir nasibi vardır. Peygamber efendimiz Hazreti Muhammed (s.a.v.) şöyle buyurmuşlardır: Men sabera zafera. (Sabır eden zafer bulur). 3. SIR SAKLAMAK Ne yapacağını ne okuduğunu veya üzerinde çalıştığın bir işi hiç kimseye söylememek ve sezdirmemek lazımdır. Hazreti Muhammed (s.a.v.) efendimiz şöyle buyurmuştur: İsteînû alâ kadâi havâyiciküm bil kitmân. (Hacetlerinizin husule gelmesi için, sırrınızı saklamakla yardımcı olunuz). Ameli tenha ve kimsenin görmediği bir mahalde yapmak. Hiç kimseyede şöyle böyle yaptım yahut da şunları bunları yaparım deme! Hazreti Ömer r.a. efendimizin; „Sırrını saklayan kendinden emin olur“ sözü meşhurdur. 4. MÜTTAKI OLMAK Elden geldiğince Manevi yolda yükselmek ve başarıya ulaşmak takva ile olur ki, Cenab-ı Hak, Taha Suresi’nin 132. Ayeti Kerimesinde: Vel âkibetü littakvâ. (Güzel akıbet takva ile elde edilir). diye buyurmuştur. Bunlarda haram yememek, helal yiyip içmek, gıybetten kaçınmak ve gıybet etmemek, yalan söylememek, sıdka ve nasihate önem vermek, kötü gözle bakmamak, insanlara eziyet etmemek ve eziyete dayanmak, insanlara şefkat ve merhametle bakmaktır. 5. ACELE ETMEMEK Yapacağın bir ameli acele etmeden huzuru kalp ile yapmak, zihnindeki bütün düşüncelerden (Aile, mal, sevinç, korku, üzüntü vb.) uzak olup, kuvvetini himmetini, iradeni ve arzunu bir noktada topla ki, muradın hasıl olsun. Yaptığın işi severek ve isteyerek yap. Alelade baştan savma yapılan işlerden hayır gelmez. 6. TEMIZ OLMAK Devamlı taharet üzere olmalı, bedenin, elbisen ve olduğun yer, hele hele kalbinin temizliğine çok dikkat et. 7. İCAZETLI OLMAK Bu işi yapan kişinin gerçek bir evliyadan, ilmi ledünde tasarruf sahibi bir Allah c.c dostundan icazetli (İzinli) olması şarttır (MEDYUM, BABA OCAĞI, CİNCİLERDEN vs… İCAZET ALINAMAZ; ÇÜNKÜ ONLARIN KENDİLERİNE HAYRI YOKTUR). İcazetsiz kişi babasız çocuk gibidir. Yani manevi devletin arkanda olması şarttır yoksa HEM YAPTIĞIN İŞ NETİCELENMEZ HEM DE İBLİSLERİN ELİNE DÜŞER YEM OLURSUN NEUZUBİLLAH, ALLAH C.C KORUSUN 8. TEŞHIS ETMEK Bir kimseye şeriat edepleri dahilinde muhabbet, celp, tefrik, taslit, irsali hatif, davet, hastalandırmak (ZULÜM İÇİN DEĞİL ZALİME HADDİNİ BİLDİRMEK İÇİNDİR AKSİ HALDE YAPANA AĞIR DİYET ÖDETİRLER), hastayı iyileştirmek veya buna benzer ameller yapmak istediğin zaman o kişinin rengini, suretini, boyunun uzunluğu ve kısalığını yaşlı veya genç olduğunu teşhis (Tanımak) edersin. Şayet bunları bilmiyorsan, o kişinin annesi ismiyle yazarsın. Annesinin ismini de bilmiyorsan Havva olarak kabul eder ve yazarsın. Teşhis isim vermekten daha tesirli olup, daha da tesirlisi teşhis ve isimleri beraber kullanmaktır. 9. RIYAZETLI OLMAK, GEREKİRSE ORUÇLU OLMAK Hayvan eti ve hayvandan çıkan süt, bal, yumurta ayrıca soğan, sarımsak veya bunlara benzer kokusu kötü olan gıdalar yememek, midenin de boş veyahut da gereğinden fazla tıka basa tok olmaması lazımdır. 10. HIMMETLI OLMAK Yüce şeyleri sefil işler için alet etme! Zira Hak Teala hazretleri Bakara Suresi’nin 41. Ayeti Kerimesinde şöyle buyurmuştur: Velâ teşterû bi âyâtî semenen kalîlâ. (Benim Ayetlerimi az bir bahaya satmayın). Allah Teala’nın Ayetlerini kötü işlerde ve kötü niyetlerde kullanmayınız! 11. AMEL ZAMANINI BILMEK Yapılacak amelin gününü ve saatini iyi tayin edip, gezegenlerin özelliklerine göre yapmak, gerekli tütsü ve drogları. Ayrıca amel günü menkut (Noktalanmış) gün olmamalıdır. Her Arabi ayın, 3. 5. 13. 16. 21 . 24. ve 25. günleri menkut günlerdir. Hayırlı amellerini bu menkut olan günlerde yapma! Hayırlı ameller Kamerin nurunun ziyade olduğu günlerde, şer ameller ise Kamerin muhaka olduğu (Her Arabi ayın son üç gecesi) günlerde yapılır. 12. KIBLEYE YÖNELMEK Bir amel yaparken kıbleye doğru yönelerek yazmak. Yazıları aslına göre düzenlemek ve yerine koymak. Yazılan isim veya Ayeti Kerime ise geride olan bir kelimeyi veyahut da harfi öne, önde olan bir kelimeyi veya harfi de geriye almamalıdır. Ayrıca yazınında çok güzel olması lazımdır. Yazılan vefk ise vefkin hane sırasına göre rakam veya harfleri yerine koymak, rakamları veya harfleri güzel yazmak ve vefkin hanelerini eşit olarak çizmek lazımdır. 13. SALAVAT-I ŞERIFE GETIRMEK Her amelden önce ve sonra Hazreti Muhammed (s.a.v.) e Salavat-ı şerife getirmek. Peygamber efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa (s.a.v.) bu konuda şöyle buyurmuştur: Edduâ beynes salâteyni aleyye lâ yüraddü. (İki salavat arasında yapılan dua geri çevrilmez). Şu mübarek Salavat-ı şerife çok faziletlidir: Allâhümme salli alâ seyyidinâ ve Mevlânâ Muhammed in nebiyyi ve alâ âlihi ve sahbihi ve sellim. Adede halkıke ve ridâe nefsike vezinete arşike ve midâde kelimâtik. 14. İSTIHARE Her amelden önce İstihare yaparsan, yapacağın işte basiretli olursun. İstiharenin yapılışı şöyledir: İki rekat namaz kılarsın. Birinci rekatta Fatiha ile Kafurun suresini, ikinci rekatta Fatiha ile İhlas suresini okuyup, selam verdikten sonra, şu İstihare duasını 3, 5, veya 7 defa okursun. Okunacak İstihare duası budur: Allâhümme innî estehîrüke bi ilmike ve estakdirüke bi kudretike ve eselüke min fadlikel azîm. En tübeyyene lî âkibeti emrî (fişşey-i el fülani ve yezküru haceti) Parantez içindeki yazılı ibarede hacet her ne ise içinden geçirirsin. Fein kâne hayran fe eşrahlehü sadrî ve veffiknî li amelihi ve in kâne şerran fasrifhü annî vasrifnî anhü inneke alâ külli şeyin kadîr. Kalbinde ferahlık ve huzur bulursan yapacağın ameli başaracağına ve de muradına ereceğine inanarak yaparsın. Şayet ruhun daralırsa bırakırsın. Israr edersen senin zararına olur. İstihare tam uyanık bir şekilde ve kalpten Allah Teala’nın kudretine inanarak olmalıdır. Çünkü gerçekleri ve akibeti bilen yalnız O’dur. 15. RUHANILERI HAKIR (AŞAĞILIK) IŞLERDE KULLANMAMAK Ruhanileri hakir ameller için kullanmak istersen, onlara hakaret etmiş ve aşağılamış olursun. Ruhaniler şeriata göre hareket ettiklerinden dolayı şüpheli olan hiçbir ameli yapmazlar. Onları şeriata aykırı olan işlerde sakın kullanmaya kalkma YOKSA MADDİ VE MANEVİ AĞIR DİYET ÖDETİRLER! Ayrıca istenen her olur olmaz haceti de Ruhanilere sorma! 16. AZIMETLERI EZBERLEMEK Ruhaniyetlere okuyacağın Azimetleri de çok iyi ezberlemeli ve okurken orijinal Kuran Diliyle okumalıdır aksi halde anlamları ve manevi etkisi tersine döner ve zarardan, şeytanları başınıza toplayıp kendinize, ailenize musallat etmekten başka bir şey elde edemezsiniz… Azimeti kitaptan veya levha üzerinden okumak yeterli değildir. Çünkü kalbin yazı ile iştigal olup, gerekli olan huşu gider. Buda erkanların en gereklisi olan teveccühü ortadan kaldırır. 17. AMELIN YAPILIŞI Yapacağın bir amelde levha üzerine yazman gerekirse, yazıyı demirden bir mil ile levha üzerine nakşedersin. Kağıt veya deri üzerine ise kamış ile yazarsın. Kamışın ucunu yontacağın zaman üç defa: Âhin, deyip Talak Suresi’nin 3. Ayeti Kerimesi olan şu Ayeti Kerime’yi: Ve men yetevekkel alellâhi fe hüve hasbühü innallâhe bâliğu emrihi kad cealallâhü li külli şeyin kadrâ. okursun. Kamışın ucunu kestikten sonra kamışı eline alıp: Kataatü kalemî li ecli ameli kezâ ve kezâ. dersin. Maksadın her ne ise onu söylersin. Bu şartlardan sonra Ebced hesabını, yirmi sekiz 28 harfin anasırını, harflerin nurani ve zülmanisini, anasırın tabiatlarını, birbirine dost ve düşmanlığını, gezegenlerin özelliklerini, dost ve düşmanlığını, harflerini, buhurlarını, ayrıca said ile nahıslığını, sonra burçların özelliklerini, dost ve düşmanlığını, kamerin menzillerini, kamerin hangi burçta bulunduğunu, güneşin hangi burçta olduğunu bilmelisin ki vakitlerin sırları zuhur etsin. İnşallah kafidir vesselam… Ek bölüm olarak… HAVAS İLMİ’NDE ŞER’İ TEVESSÜLÜN ŞARTLARI Havas ilminde; Peygamberleri a.s, Allah c.c dostlarını r.a istenilen şey için vesile kılarken ve ruhanileri çağırıp onlardan bir şey isterken aşağıdaki şartlar dahilinde olması şarttır.Okunan dua veya azimetin manasının bilinmesi bu açıdan çok önemlidir yoksa bilmeden kaş yapayım derken göz çıkarılması an meselesidir aman dikkat… “İnsanların çoğu tevessülün hakikatini anlamakta hata etmektedirler. Bu nedenle doğru bir tevessülün anlaşılması gereken şeklini açıklayacağız. Bu konuya girmeden bu doğruları belirtelim; Birincisi; Niyetin mutlaka edep dışı bir şey olmamasıdır ve Muhakkak ki tevessül duanın yollarından sadece biridir, Allah Sübhanehu ve Teala’ya yönelmenin / teveccühün kapılarından bir kapıdır. 
Hakiki ve asıl maksat sadece Allah Sübhanehü ve Teala’dır. Kendisi vesile yapılan kişi sadece Allah Sübhanehu ve Teala’ ya yaklaşmak için vasıta ve vesiledir. Kim bunun dışında bir şekilde inanırsa şirk koşmuş olur. İkincisi; Bu vasıta ile tevessül yapan kişi tevessülü ona olan muhabbeti ve onu Allah Sübhanehü ve Teala’nın o vasıtayı (aracıyı) sevdiğine inandığı içindir. Şayet bunun zıttı o kişide ortaya çıksa tevessül yapan kişi o vasıtadan en uzak olan olanı ve onun bu hallerini çirkin görmekle insanların ona karşı en şiddetlisi kesilir. Üçüncüsü; Şayet tevessül yapan kişi / mütevessil, kendisini Allah Teala’ya vesile kıldığı kişinin Allah Teala gibi veya ondan düşük bir durumda kendi başına fayda ve zarar vereceğine inansa şirke girer. Dördüncüsü; Tevessül (dini açıdan illa da) lazım /gerekli ve zaruri bir emir değildir. Duaya olan icabet de tevessüle bağlı değildir. Asıl olan Allah Teala’ya mutlak duadır. Allah Teala şöyle buyurmaktadır; “ Kullarım benden sana sorduklarında; ben onlara çok yakınım” “ Deki; İster Allah diye ister Rahman diye dua edin her ne ile dua ederseniz, güzel isimler onun içindir.” Beşincisi ; Ruhanileri çağırıp onlardan bir şey istemeden önce mutlaka yukarıdaki adaba uymalı ve onları da yaratanın ve o özellikleri kendilerine verenin Allah-u Teala c.c olduğunu asla unutmamalıdır. Bunun için azimet gibi bir şey okunacağı zaman evvela Fatiha, İhlas, Salavatı usulüne göre okuyup Cenab-ı Allah’a c.c maruzatımız neyse duamızı etmeli ve o ruhanilerin bize bir vesile olarak yardımcı olmalarını da istemeliyiz çünkü bize ulaşan her nimet mutlaka bir vesileler, sebepler dairesinde Allah’ın c.c izni ve inayetiyle ulaşır. Günlük hayatımızda da resmi yada gayri resmi bir işimiz olduğu zaman aynı edebi gözetmemiz şarttır. 
 MESELA ; Nasıl resmi makamdaki bir görevliyle işimiz olduğunda ona müracaat edip işimizin yapılması için talepte bulunuyorsak RUHANİLERLE olan irtibat sebebi de bunun gibidir.Bunu şirkle karıştıranlar eğer dünya işlerinde de Allah’a c.c dua etmeden işleri için bir görüşme yapmaya gidip o işin yapılabilmesi için gerekli kişilerle görüşüp yalnız onlardan medet umuyorlarsa yani ;yukarıdaki TEVESSÜL şartlarına uymazlarsa asıl onların kendileri kendi iddialarına göre yine şirktedirler de haberleri yoktur… 
 KISACASI BU KONULARIN MADDİ MANEVİ, 
RUHANİ YADA BEŞERİ DİYE BİR AYIRIM ŞEKLİ YOKTUR… 
USUL OLMADAN VUSUL OLMAZ VESSELAM…[1]

KAYNAKLAR [1] Kenzül Havas kitaplarından; yazari Es-Seyydi Süleyman El Hüseyni. Tercüme Mustafa Varlı tarafından yapılmıştır

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...