03 Ağustos 2018

YABAN GÜLÜM...

YABAN GÜLÜM... 
YABAN GÜLÜM... 
 Ne kadar çok istedim;... Hayatta bir dost bulmayı Ama insan bir dikendir Batar kalbine dediler. Güvenmek istedim acılara esir ettiler; Seni buldum yaban gülüm. Dağların en kuytusun da, Çiceklerin en solmazında. Yalnızlıkların en derininde Sen yaban gülüm... Yalnızlık nedir bilir misin? Yıldızların altında Ağladınmı geceler boyunca... Aydınlıklar içinde karanlığı yaşadınmı..? Yalnızlığın utandı mı senin yalnızlığı tattğı için... Haline bulutlar gözyaşlarını döktüler mi Doğan güneş: Ben senin için doğmuyorum der gibi baktı mı nemli gözlerine; Sen yaban gülüm.. Ölmeden ölümü tattın mi? Yapraklarını tek tek vücudundan kopardılar mı?... Günlerce seni susuz biraktılar mı çölün ortasında? Biliyormusun yaban gülüm! Yaşamak suçsa eğer, ben cezamı, sorgulanmadan idamımı isterim.. Benim hayattaki tek arkadaşım... Gel sen ol dağların gülü; Seninle yeniden hayata dönmek istiyorum . Yaşayamadığım islamı seninle yaşamalıyım; Haykıramadığım Rabbimin ismini seninle haykırmalıyım. Bir ömür boyu, hayatı seninle paylaşmalıyım, Ama sakın ağlama... Yenik düşme hayata Allah aşkı hayatta kalmana yetecektir... Susuzluğunu, bir ömür boyu gözyaslarımla ben gidereceğim, Güleceksin yaban gülüm. Hiç solmayacaksın, Çünkü herşey Rabbinin sevdigi sürece direniyor... İslamı yaşadığı sürece kökleri zamanı sarıyor! Bunu için buradayım yaban gülüm... Senin yanında ölmek istiyorum, Seninle gözlerimi bu hayata kapamak istiyorum. Mezarım; hemen baş ucumda olsun Ben ölürsen yaban gülüm, Tohumlarını mezarıma dök , Dök ki; Yeni yaban gülleri filizlensin üzerimde Hayatında gülmeyen bu acizane kul; son defa gülsün... Beni ilk ve son defa sen mutlu et yaban gülüm.. Toprağın altında da unutma ki ruhlar ölmez; Ve; sorgu melekleri gelip dünyada ne yaptın derlerse; Seni göstererek: Yaban gülüme sorun diyerek ağlayacağım.. Anlatırken boynumu büküp: Sakin ağlama Alp dağlarının gülü, Bizi bu duruma düsürenler utansın, Onlar kahrolsun; Cehenneme gidersem, Beni unutma yaban gülüm, Mezarımda senden baska ot bitmesin; Baska kökler sarmasın günahkar bedenimi... Sadece sen ol yanımda bana dünyayı hatırlatan, Sen ol ki; Hayatı olduğu gibi kabul etmeyeyim: Görmek istediğin gibi düsünebileyim.. Ama nasıl olursan ol, Nasıl yaşarsan yaşa, Asla, Hiçbir zaman; Beni unutma, Sakın unutma olur mu? 
OLURMU.... YABAN GÜLÜM

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...