06 Haziran 2018

Ben ben dedim bu güne kadar, GELDİM


G E L D İ M
Ben ben dedim bu güne kadar,
Hayal benliğin neye yarar,
Haydi yeter karar ver karar,
Benliğini atmaya geldim.
Gaflet oyalıyor gün be gün,
Ne yaparsan senindir bu gün,
Dün geçti yine çok hızlı dün,
Perdeni açmaya geldim. 
Adem’i bil önce adından,
Neler ulaşır bak katından,
Dini haberleri batından,Sırr’ı 
Ademi açmaya geldim.
İbrahimi anla sözünden,
Nasıl da yalvardı özünden,
Tevhid bak onun gözünden,
Ka’be’ni yeniden kurmaya geldim.
Tûr’da Musaya ulaştınsa,
Muhabbet nuruna bulaştınsa,
Kızıl denizi bu gün aştınsa, 
Vadii eymen’de buluşmaya geldim.
Rabbine döndür de yüzünü,
Görmek için kendi özünü,
Kaçırmadan vuslat gününü,
İrcii’ye davete geldim. 
Aç da gönlünü Hak’tan yana,
Ne lütuflar olur bak sana,
Kalmayasın sakın ha sona, 
Ve nefahtü’den vermeye geldim
Nefs-i Meryemden Ruh’u İsa’yı,
Meydana getir bu harikayı,
Tabir eyle şu ru’yayı,
Fenafillah-ı yaşatmaya geldim.
Muhammedî olmak istersen,
Ne olur biraz gayret göstersen, 
Aç gönlünü hemen dilersen,
Nur-u Muhammediden çoşup taşmaya geldim.
Bu aleme bakıp derinden,
Oynat kendini yerinden,
Dönemezsin bak şef erinden,
Semme vechullahı açmaya geldim.
Mükerrem kıldı seni de Hak,
Tanı kendini, ayağa kalk,
Nasıl mübareksin bak da bak,
Tac-ı Kerremna’yı takmaya geldim.
Toplandı huzurda aşıklar,
Ne sırlar açtılar ne sırlar,
Hepsi dostlarım buldular,
Uşşaki dilden ifşaya geldim.
Necdeti dinle biraz hafiften,
Ne sırlar gelir sana garibden,
Hakk’ın armağanı bu gaip’den,
Terzi Babadan seyrane geldim. 
Necdet Ardıç Terzi Babadan

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...