01 Nisan 2018

Öncelikle hadis savunucularını kendi silahlarıyla vuracağız:



Öncelikle hadis savunucularını kendi silahlarıyla vuracağız:

HZ. MUHAMMED VE HADİS YAZIMI 

1. İbn-i Said-il-Kudri'nin naklettiği hadis şöyledir: 

"Kuran 'dan başka, benden bir şey yazmayın. 
Kim Kuran 'dan başka bir şey yazmışsa derhal yok etsin." 

Bu söz, peygamberimizin vefatından tam 30 yıl sonra yazılmıştır ve Peygamberimizin hiçbir zaman hadis yazdırmadığının kanıtıdır. 
İbn Hanbal'ın naklettiği hadis: 

 Zayid İbn Tabit 
(Peygamberimizin en yakın vahiy yazarlarından) 

Halife Muaviye 'yi ziyaret etti 
(Peygamberimizin vefatından yaklaşık 30 yıl sonra) ve ona peygamberimizin başından geçen bir olayı anlattı. 
Mueviye hikayeyi beğendi ve birine yazması emrini verdi. 

Zayid: "Allah'ın Resûlü söylediklerinin yazılmasına
HİÇBİR ZAMAN izin vermedi" dedi.

3. "Müsnad" adlı kitabında İbn Hanbal Abdullah İbn Ömer'in rivayet ettiği bir hadisi şöyle yazar: 

"Allah'ın Resûlü bir gün sanki (yakında) aramızdan ayrılacakmış gibi geldi ve şöyle söyledi: "Öldüğümde, Allah'ın kitabına sarılın. 
Neye haram diyorsa onu haram kabul edin, helal kabul ettiklerini siz de helal kabul edin." 

4. "Takyid El-İlm" kitabında Ebu Said El-Hudri şöyle yazar: "Allah' ın Resûlü'nden hadis yazmak için izin istedim amareddetti." 

KISACA HADİS TARİHİ 
Hadisler, Peygamber tarafından kendilerine herhangi bir yasak getirilip getirilmediği konusunda bile birbirleriyle çelişki halindedir. 
Bazı hadisler de yukarıdakilerin aksine Peygamberimizin, sahabelere her söylediğini yazmaları için emrettiğini bile yazar. 

Bu dedikoduların Peygamberimizin vefatından yaklaşık 240 YIL sonra zuhur etmesi ilk verdiğimiz hadisleri doğrulamaktadır.

Peygamberimizin öğüdünü dinleyen 4 Halife de hadis yazımına karşı çıkmış Kuran'dan başka kaynak olmaması için mücadele vermişlerdir. 

Ebubekir,peygamberimiz ile geçirdiği uzun dostluk sonunda 500 kadar hadis toplamış dahasonra bunları yakmıştı. 

Ebubekir, Peygamberimizin vefatından sonra halkı toplamış ve onlara şöyle demiştir: 

"Sizler Allah' ın elçisinden farklı hadislernaklediyorsunuz. Bu durumda sizden sonrakiler daha büyük anlaşmazlıklara düşecektir. 
Allah'ın elçisinden hiçbir hadis nakletmeyin. 
Sizden hadis nakletmenizi isteyenlere deyiniz ki: 

İşte Allah' ın Kitabı aramızda, onun helalini helal kılın, haramını haram görün." 

1 1 1 Zehebi, Tezkiratul Huffaz 1/3, Buhari 

1.cilt 
2 İbni Abdil Berr, Camiul Beyanil İlm ve Fazluhu 1/64-65 

4 İbni Sad/Tabakat 5/140 3 İbn-i Saad (Tebakatül Kübra) 

Aynı şekilde Ömer de hadis yazmaya karşı çıkmış, başka şehirdekisahabelere mektup yazarak elinde bulundurdukları hadisleri yok etmelerini istemiştir. 

2 Ömer halktan ellerinde bulunan hadisleri getirmelerini istedi ve şöyle dedi: 
"Kitap Ehli'nin Mişna'sı gibi Müslümanların Mişna'sıdır bunlar." 

3 Osman çok hadis nakletmelerinden dolayıEbu Hureyre'yi Devş dağlarına göndermekle,Kab'ı Kırede dağlarına sürgün etmekle tehditetmiştir. 

4 TARİH TEKERRÜR MÜ EDİYOR? 
Kuran'daki gibi Tevrat'ta da her şeyin açıklaması olduğu 
06:154 ve 07:145 ayetlerinde belirtildiği halde, 
Yahudiler de Hz. Musa'nın ölümünden yüzyıllar sonra "mişna"(hadis, söz) ve "gamara" (sünnet) icat etmişler ve Tevrat'ı bırakarak bunlara uymaya başlamışlardır.

Benzer bir şekilde Hıristiyanlar da 
Hz. İsa'nın ölümünden 300 yıl sonra teslis inancını yaratmış ve Peygamberleri tarafından tebliğ edilen tek Tanrı inancını büyük ihtilaflar sonunda bırakıp ortak koşanlar kervanına katılmışlardır
05:66 Eğer ehl-i kitap (kitap verilenler) iman edip(kötülüklerden) sakınsalardı, herhalde geçmiş kötülükleriniörter ve onları nimeti bol cennetlere sokardık. 
EĞER ONLARTEVRAT'I, İNCİL'İ VE RABLERİNDEN ONLARA İNDİRİLENİ DOĞRUDÜRÜST UYGULASALARDI, şüphesiz hem üstlerinden hemaltlarından yerlerdi. 
Onlardan aşırıya kaçmayan bir zümrevardır; fakat çoğunun yaptıkları ne kötüdür 
 İLK HADİS YAZIMI 
Hadisler Peygamberimizin zamanında dahi yazılıyordu, bu tarihsel birgerçek ama Hz. Muhammed ve ondan sonraki Halifeler bunu kınadılar ve hadis yazanlara kötü gözle baktılar. 

Hadis yasağı Ömer İbn-i Abdûl Aziz dönemine kadar devam etti. Daha sonra birer birer hadis ve sünnet kitapları belirmeye başladı.
Bunların ilki Malik İbn-i Enes'in 500 hadisten oluşan kitabıydı. Üçüncü yüz yılın ilkçeyreğinde ise (Hz. Muhammed'in ölümünden yaklaşık 240 yıl sonra) şu anki İslam alimlerinin sıkça başvurduğu hadis kitapları yazıldı. 
Bunların en meşhurlarışunlardı: 
1. Sahih Buhâri, 
2. Sahih Müslim, 
3. Ebu Davut, 
4. Tirmizi.Bundan sonra yepyeni bir din ortaya çıkmış ve tersi söylense de Kuran'ınbirçok hükmü bu kitaplara tercih edilmiştir. Bu kitapları yazarken yazarlar, hadislerin Kuran ile, diğer hadislerle veya mantıkla ters düşüp düşmediğine bakmamış; Allah'ın 06:112-113 ayetlerindeki vaadini gerçekleştirmişlerdir: 06:112 Böylece biz, her peygambere insan ve cin şeytanlarını (kötülerini) düşman kıldık. 

Bunlar aldatmak için birbirlerine yaldızlı söz fısıldarlar. Rabbin dilese onu da yapamazlardı. Artık onları uydurdukları şeylerle baş başa bırak. 
 KAÇ TANE HADİS? 
Hz. Muhammed'e isnat edilen hadislerin sayısı yüz binleri bulmaktadır. Şimdi kim kaç tane hadis toplamış ve kaçını reddetmiş bakalım: 
1. Malik İbn-i Hanbal, "Müsnad" adlı eserinde 40.000 tane hadis topladı. Bu hadisleri bulduğu 700.000 hadisten seçti. 

Diğer bir deyişle kalan 660.000 hadisi yalan veya uydurma olduğu için kabul etmedi. 
2. Buhari topladığı 600.000 hadisten 7275 tanesini sahih olarak kabul etti;592.725 hadisi onaylamadı. 

Bu da neredeyse topladığının %99 demek.Seçimlerini yaparken sahih diye onayladığı hadislerin Kuranla çelişipçelişmediğine hiç bakmadığı gibi, kişisel kavgalarını da ön planda tuttu.

3. Müslim 300.000 hadis topladı ve bunların sadece 4000 tanesini onayladıve 260.000'i reddetti. Bu da toplanan hadislerin yine %99una tekabül etmektedir. Bu istatistikler İslam'a arka kapıdan ne kadar yozlaşma girdiğinin kanıtıdır. 

 HANGİ HADİSE İNANALIM? 
Eğer her sahih hadisi doğru olarak kabul ediyorsanız dünyanın 40.000 boynuzu olan bir boğanın üzerinde durduğuna da inanmanız gerekir. 
Ya da peygamberimizin devesini öldüren kişilerin gözlerini oyup çölde aç susuz bıraktığına da. 

Ya da peygamberimizin zina yapmış (!) bir maymunu diğer maymunlarla taşladığına da. 
Yok eğer işime geleni kabul ederim diyorsanız o ayrı.
Zaten çoğu imam da bunu yapıyor. 

Nedense bu türlü hadisler Cuma günleri hutbelerde söylenmez, halbuki bunlar İslam alimlerinin onayladığı sahih(doğruluğu onaylanmış) hadislerdir. 

8 Kuran'da hadis (söz) kelimesi birçok kez geçmektedir ve geçtiği yerlerdehep kötü bir anlam yüklenmiştir. 

Fe bi eyyi hadisim ba 'dehû yü 'minûn. 
77:50 Artık bundan (Kur'an'dan) sonra hangi hadise (söze) inanacaklar? ...…mâ kâne hadiseyyüftera... 

12:111 Gerçekten de onların kıssalarında üstün akıllılar için bir ibret vardır. BuKur'ân uydurulmuş bir hadis (söz) değildir. 

Lâkin kendisinden önce gelen kitapların tasdiki her şeyin ayrıntılarıyla açıklayıcısı ve iman edecek bir kavim için hidayet ve rahmettir.

Ve minen nâsi meyyeşterî lehvel hadisî liyüdılle an sebîlillahi bi ğayri ılmiv veyettehızehâ hüzüvâ... 

31:06 Bayağı insanlardan kimi de vardır ki, bilgisizce Allah yolundan saptırmak ve onu eğlence yerine tutmak için gülünç hadisleri (sözleri) satın alırlar. 

İşte onlar için aşağılayıcı bir azab vardır.
Felye 'tû bi hadîsim mislihî in kânû sâdikıyn 52:34 Eğer doğru iseler onun benzeri bir hadis (söz) getirsinler....
Fe bi eyyi hadîsim ba'dellâhi ve âyâtihi yü'minun. 

45:06 İşte sana gerçek olarak okuduğumuz bunlar Allah'ın ayetleridir. Artık Allah'tan ve O'nun ayetlerinden sonra hangi hadise (söze) inanacaklar. 

Kuran'da 39:18 ayetinde yine söz kelimesi geçmektedir fakat bu sefer hadisyerine kavl kelimesi kullanılmıştır. 

Bu ayette hadis kelimesi kullanılsa hadislerdenen güzel olanına uymamız emrediliyor gibi olacaktı. 

39:18 O kullarım ki, onlar sözü (kavl) dinlerler, sonra en güzeline uyarlar. İşte onlar, Allah' ın doğru yola ilettiği kimselerdir. Gerçek akıl sahipleri de onlardır. 

ESBABI NÜZUL HADİSLERİ 
Kuran'daki ayetlerin iniş nedenlerini anlatan hadislere esbabı nüzul hadisleri denir. 
Kuran zaten tamdır ve kendi tefsirini yapmaktadır. 
Tam, açık,kolay anlaşılır, mükemmel bir kitabın tefsirine gerek yoktur. 
25:33 Onların sana getirdikleri hiçbir temsil yoktur ki, (onun karşılığında) sanadoğrusunu ve daha açığını (ahsena tefsir) getirmeyelim. 
 Allah ayetlere en güzel tefsiri getirmektedir ve ayetlerinin açıklanması içinsaçma sapan tefsirlere ihtiyacı olamaz. 

İbn Hanbel "Müşnad" adlı esrinde: 
"Esbabınüzul konusunda tek bir doğru hadis yoktur" der. 

Birkaç Ayet Tefsiri: Buhari 6:203 Yine İbn'u Âbbâs (r.a)'nın anlattığına göre, kendisine Cenâbı Hâkkın şu mealdeki kelamından sorulmuştur : " Bilin ki onlar, Kur'an okunurken gizlenmek için ikibüklüm olurlar. Bilin ki elbiselerine büründüklerinde bile Allah onların gizlediklerinive açığa vurduklarını bilir. 

Çünkü O kalplerdeki olanı bilendir." (Hud 5)İbnu Abbas (r.a) şu açıklamayı yapmıştır : "Bunlar helada soyununca avret mahallerinin açılıp, o manzaralarının semaya ulaşmasından, keza hanımlarıyla cinsi mukarenet sırasında soyununca çıplak hallerinin semaya ulaşmasından korkup haya duyan ( Bu yüzden kendilerine sıkıntı veren ) kimseler hakkında nazilolmuştur.

Buhari 6:209Bir adam, bir kadını öptü ve Peygamber (sav)'a gelip durumu anlattı. Sonra şuayet vahy olundu. 
"Gündüzün iki ucunda, gecenin de ilk saatlerinde namaz kıl. 
Çünkü iyilikler, kötülükleri (günahları) giderir. 
Bu, öğüt almak isteyenlere birhatırlatmadır. (11:114) Adam: "Bu sadece benim için mi" diye sordu. 
Peygamber(sav) da: "Beni izleyen ve aynı sorunu yaşayan herkes için" buyurdu. Buhari 6:97Bir adamın bakımı altında yetim bir kız vardı. Kızın bir hurma bahçesi vardı veadam onunla evlendi. 

Adam sırf bu hurma bahçesi için onunla evlendi, sevdiğinden değil. Bunun üzerine şu ilahi emir geldi: "Eğer yetimlerin haklarınariayet edememekten korkarsanız... " (4:3)

Buhari (4:461)Cebir bin Abdullah rivayet eder ki: "ilham kısa bir süre geç kalmıştı ve ben yürürken, semada bir ses duydum, gökyüzüne baktığımda, Hira dağında banagelen meleği gördüm, gökyüzü ve sema arasında bir sandalye tepesinde oturuyordu. 

Ondan o kadar korkmuştum ki yere düştüm ve aileme geldiğimde onlara "Üstümü örtünüz, üstümü örtünüz" dedim. 
Daha sonra Allah şu ayeti gönderdi: 
"Ey bürünüp sarınan (Resulüm)! Kalk, ve (insanları) uyar. 

SadeceRabbini büyük tanı. 
Elbiseni tertemiz tut. 
Kötü şeyleri terket." 
(74:1-5)Buhari, İlm 47, Tefsir, Benu İsrail 13, İ'tisam 3, Tevhid 28, 29; Müslim, Münafikun32, 10 (2794); Tirmizi, Tefsir (3140)Resulullah (sav) Yahudilerden bir gruba uğradı. 

Onlardan bazısı: "Muhammed'e ruh hakkında sorun" dedi; bazısı da: "Sakın sormayın, hoşunuza gitmeyecek şeyler işitirsiniz" diye aralarında konuştular. 
Sonunda kalkıp: "Ey Ebu'l-Kasım bize ruhtan anlat, (ruh nedir?)" dediler. 

Resulullah (sav) bir müddet sessiz durdu. Ben anladım ki kendisine vahiy inmektedir. Sonra okudu: "Sana ruhtan sorarlar; de ki,ruh Allah'ın emrinden ibarettir. Size onun hakkında az bir ilim verilmiştir" (İsra,85). Bir rivayette: "Onun hakkında az bir ilim verilmiştir" denmektedir. A'meş:"Bizim kıraatımızda böyledir" demiştir. 

HADİSLER VE KİTABI MUKADDES'İN BENZERLİKLERİ

03:100 Ey iman edenler, eğer o kitap verilenlerden her hangi bir grubauyarsanız, sizi inandıktan sonra döndürür kafir ederler. 03:101 Önünüzde Allah'ın ayetleri okunurken ve aranızda O'nun elçisi var ikensizler nasıl olur da inkara dönersiniz? 

Oysa her kim ALLAH'a sıkıca tutunursa, o,kesinlikle bir doğru yola çıkarılmıştır. Yukarıdaki ayetlerde müslümanlar, kendilerine kitap verilenlere uymamalarıkonusunda uyarılıyorlar. 

Buna göre, Allah'ın gönderdiği bir Peygamber kendine vahyedilen kitapta bulunmayıpta Kitab-ı Mukaddes'teki öğretileri bu yeni dine dahil etmiş olabilir mi? Aklı selim her müslümanın bu soruya cevabı "hayır"olacaktır ama maalesef  yıllarca ehli sünnet papazları hadis adı alt ında bize Kitab-ım Mukaddes öğretmişlerdir. 

Örneğin, Havva'nın Adem'in kaburga kemiğinden yaratıldığı 
Eski Ahit'te ve hadislerde geçer: 

Yaratılış 2 : 21 - 22 RAB Tanrı Adem'e derin bir uyku verdi. Adem uyurken, RAB Tanrı onun kaburga kemiklerinden birini alıp yerini etle kapadı. Adem'den aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaratarak onu Adem'e getirdi. 

Dinden irtidat eden kişinin öldürülmesi de Kitabı-ı Mukaddes'te geçer, Kuran'a göre kişinin iman ile küfür arasında gidip gelmesi ve kafir olması halinde uygulanacak bir had cezası mevcut değildir: 

04:137 İman ettikten sonra küfre gidenleri, sonra yine iman edip tekrar küfregidenleri, sonra da küfürde ileri gidenleri Allah ne affedecek, ne de doğru bir yolaçıkaracaktır. Alttaki cezalar hadis yoluyla dinimize sokulmuştur: Levililer 24:16 RAB'be söven kesinlikle öldürülecektir. Bütün topluluk onutaşlayacak. İster yerli ister yabancı olsun, RAB'be söven herkes öldürülecektir. 

 Yasa Kitabı 13:6-7 "Öz kardeşin, oğlun, kızın, sevdiğin karın ya da en yakın dostun seni gizlice ayartmaya çalışır, senin ve atalarının önceden bilmediğiniz, dünyanın bir ucundan öbür ucuna dek uzakta, yakında, çevrenizde yaşayan halkların ilahları için, 'Haydi gidelim, bu ilahlara tapalım' derse, ona uymayacak,onu dinlemeyeceksin. 

Ona acımayacak, sevecenlik göstermeyecek, onu korumayacaksın. Onu kesinlikle öldüreceksin. Onu önce sen, sonra bütün halk taşa tutsun. Allah'ın gönderdiği son kitabın aksine Kitabı Mukaddes'in ve ehli sünnet'in"şeriat" yasaları inanç özgürlüğüne izin vermemektedir. 

Kuran'ı kabul etmeyen vekriter olarak görmeyen ehli sünnet bu had cezasını da diğer çoğu öğreti gibiöncekilerden intihal etmişlerdir.Hadisler yoluyla dinimize empoze edilen diğer bir ceza da zina cezasıdır.

Zina yapanların evli olması durumunda taşlanması gerektiği Allah'a karşı bir küfürolduğu gibi İslam'ın adını da lekelemekten öteye gitmez. Şirk içinde bocalayanehli sünnet bu cezayı da her zamanki gibi Kitabı Mukaddes'ten aşırmıştır: 

 Yasa Kitabı 22 : 22-24 "Eğer bir adam başka birinin karısıyla yatarkenyakalanırsa, hem kadınla yatan adam, hem kadın, ikisi de öldürülecek. İsrail'denkötülüğü atacaksınız. 

"Eğer bir adam kentte başka biriyle nişanlı erden bir kızlakarşılaşır ve onunla yatarsa, ikisini de kentin kapısına götürecek, TAŞLAYARAK öldüreceksiniz. 

Çünkü kız kentte olduğu halde yardım istemek için bağırmadı;adam da komşusunun karısıyla ilişki kurdu. 
Aranızdaki kötülüğü içinizden atacaksınız. 
Levililer 20:10 "Biri başka birinin karısıyla, yani komşusunun karısıyla zina ederse, hem kendisi, hem de zina ettiği kadın kesinlikle öldürülecektir.

Kuran'a baktığımızda birini taşlayarak öldürmenin eski bir pagan uygulaması olduğunu görebiliriz: 26:116 : Nuh peygamber, kafirler tarafından taşlanmakla tehdit ediliyor. 
19:46 : Kafir olan İbrahim'in babası İbrahim'itaşlamakla tehdit ediyor. 

18:20 : Ashab-ı Kehf kafirlerce taşlanmaktan korkuyor. 
36:18 : Üç tane elçi taşlanarak öldürülmekle tehdit ediliyor. 
11:91 : Şu'ayb peygamber taşlanmakla tehdit ediliyor. 
 Bunların dışında baş örtüsü, Hz. İsa'nın yeryüzüne tekrar ineceği, erkek çocukların sünnet olmaları gerektiği Kuran'da bulunmaz. 
Ehli sünnet hak olanKuran'ı batıl olan dedikodulara değişmişler ve bunun sonucunda hrıstiyan veyahudi öğretileriyle bezenmiş bir din ortaya çıkmıştır. 

HADİS - KURAN ÇELİŞKİLERİ

1. Recm Cezası:
Kuran:24:02 Zina eden kadın ve zina eden erkekten her birine yüz sopa vurun; Allah'a ve ahiret gününe inanıyorsanız, Allah'ın dininde onlara acıyacağınız tutmasın. Müminlerden bir grup da cezaya şahit olsun. 
Kuran ayrım yapmadan herkese cezayı eşit görmüştür. 
Oysa Buhari'nin sahih yalanları; zinayı yapan evli biriyse recm cezası uygulanması gerektiğini, hatta bunun daha önceden Kuran'da olduğunu fakat Hz. Ayşe, Peygamberimizin defin işleriyle meşgulken bir keçi tarafından yenildiğini ama hükmünün hâla geçerli olduğunu anlatır! 

Hadis: Buhari 93:21, Müslim Hudud 8:1431, Ebu Davut 41:1 "İleride bazı kişiler çıkacak ve recm cezasını Kuran'da bulmuyoruz diye recmiinkar edeceklerdir. İşte bu kişiler okun yaydan çıktığı gibi dinden çıkacaklardır.
Eğer halkın "Ömer Kuran 'a ilave ediyor. " demesinden korkmasam bu recmayetini Kuran 'a yazardım. 

" Buhari 63:27 "Cahiliye döneminde etrafı başka maymunlarla sarılmış dişi bir maymun gördüm.Hepsi onu zina yaptığı için taşlıyordu. Ben de onlarla beraber taşladım. " Bu cezayı tatbik eden kişi iki tane büyük günah işlemiş olur. Bunların biri mümin birini öldürmek (bir mümini kasten öldürmenin cezası 04:93'e göre sonsuzcehennemdir), ve Allah' ın değil de hadislerin emrini uygulayarak ortak koşmak(bu da tek affedilmeyen günahtır).

Edip Yüksel recm cezası hakkında şunları yazar: "Recm cezası hakkında bir sürü rivayet dolaşmaktadır. Bir rivayete göre Hz. Ömer döneminde Kuran'da recm yoktu, öbür rivayette Hz. Osman döneminde yazılmadı denir. Başka bir rivayette ayet keçi yüzünden ortadan kalkar. Diğer yandan maymunların recminden ve sahabelerin buna katıldığı komedisinden bahsedilir. Üstelik Kuran'daki açık hüküm
yok sayılır. En sahih hadis kitaplarına ve mezheplere göreyse Kuran eksiktir. Aç vemübarek bir keçi(!) Kuran'ıyiyip eksiltmiştir! 5 " 2. Hırsızlık Kuran:05:38 Hırsızlık eden erkek kadının, yaptıklarına karşılık bir ceza, ve Allah 'tan bir ibret olmak üzere ellerini kesin. Allah izzet ve hikmet sahibidir. Bu ayetteki "kesin" hükmüne kitabın ileriki bölümlerinde değineceğiz. Hadis: Ebû Dâvud, Hudud 37, (4482) Resulullah (sav) a bir hırsız getirilmişti. "Öldürün onu!" diye emretti. Kendisine:"Ey Allah'ın Resulü, bu adam sadece çaldı" denildi. Bunun üzerine "Öyleyse (elini)kesin!" dedi ve derhal eli kesildi. Sonra aynı adam ikinci sefer getirildi. Yine:"Öldürün onu!" diye emretti.Kendisine: "Ey Allah'ın Resulü, bu adam hırsızlık yaptı" dendi. Bunun üzerine"Öyleyse kesin!" dedi ve derhal (sol ayağı) kesildi. Sonra üçüncü sefer getirildi vehırsızlık yaptığı söylendi. Hz. Peygamber: "Öldürün onu!" diye emretti. Kendisine:"Ey Allah'ın Resulü, bu adam hırsızlık yaptı" denildi. Bunun üzerine: "(Sol elini)kesin!" diye emretti. Sonra aynı adamı dördüncü kere getirdiler. "Öldürün onu!"buyurdu. Kendisine: "Ey Allah'ın Resulü, bu adam hırsızlık yaptı" dediler. Bununüzerine "(Sağ ayağını da) kesin!" diye emir buyurdu. Aynı adam beşinci sefer getirildi. Hz. Peygamber (sav): "Öldürün onu" diye emretti. Hz. Cabir (ra) der ki:"Adamı götürüp öldürdük. Sonra sürüyerek götürüp bir kuyuya attık. Üzerini detaşla doldurduk." Elleri kolları kesildiği halde bir şeyler çalabilen insanlar bulmak ancak bu şekildekiciddiyetsiz sözüm ona sahih hadis kitaplarında bulunabilir herhalde. Keşke hiçbiruzuvu olmayan adamı neresinden tutup sürüklediklerini de yazıp biziaydınlatsalardı. İşte hadisler Kuran' ın ahlakını övdüğü peygamberimizi böyleastığı astık kestiği kestik biri olarak tasvir ediyor. Kuran:25:68-69 Yine onlar ki, Allah ile beraber başka bir tanrıya yalvarmazlar, Allah'ınharam kıldığı cana haksız yere kıymazlar ve zina etmezler. Bunları yapangünahı(nın cezasını) bulur. Kıyamet günü azabı kat kat olur ve orada alçaltılmışolarak temelli kalır. Hadis: Buhari 2:329 Hz. Peygamber (sav) buyurdular ki: "Bana Cebrail aleyhisselam gelerek "Ümmetinden kim Allaha herhangi bir şeyi ortak kılmadan (şirk koşmadan) ölürsecennete girer" müjdesini verdi" dedi. Ben (hayretle) "zina ve hırsızlık yapsa damı?" diye sordum. "Hırsızlık da etse, zina da yapsa" cevabını verdi. Görüldüğü gibi Buhari'nin sahih yalanları hırsızlık yapanı da, zina yapanı dacennetle müjdelemektedir.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...