25 Şubat 2016

Mevsimler geçiyor içimden sen geçmiyorsun


TERENNÜM
Mevsimler geçiyor içimden sen geçmiyorsun
Tükenmiyor sayfalar, hiçbir şey silmiyorum

Bir tek ezberim var bir tek, gayrısız hükümsüz
Seni seviyorum ve hiçbir şey bilmiyorum…

İçin ürperse oradayım bunu bilmiyorsun
Sürekli artan bir şeyim, hiç eksilmiyorum

Açık seçik cümleyim, tartışmasız yorumsuz
Seni seviyorum ve hiçbir şey bilmiyorum

"Siliver gitsin bi kalemde" deme, geçmiyorsun
Secdem yok batan güne, asla eğilmiyorum

Çırılçıplak çığlığım, acımasız sorumsuz
Seni seviyorum ve hiçbir şey bilmiyorum

Tesadüf saçma, kaçış boşuna bilmiyorsun
Bütün menziller bende, hiç terkedilmiyorum

Bir terennüm bu sevda, temennasız sunumsuz
Seni seviyorum ve hiçbir şey bilmiyorum

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...