25 Mart 2015

GERÇEKLER İÇ İÇE


Gerçeklik, iç içe ... hayat iplik kafa karıştırıcı nerede adam? .. Nerede kurt? .. 
 Bazen farkı anlatmak değil. Ben burada bir yabancıyım! ! Ben başka bir dünyadan değilim ! Yanılıyor Tanrı beni buraya gönderdi ! Hayat anlaşılmaz ve haksız olduğunu kim soğutucu ve cesur olduğunu - ve o haklıydı! Kurt Kurt oldu -! yoldaş, dost ve kardeş Şimdi birbirlerini istedikleri tüm yemek! Tüm liderlerin boğazını gözyaşı, hazır yasalar ve gelenekler, ezip. Uyan! Siz kurtlar veya kim?! lider olmak -! wolfhound değil ! Bu hayvanlar olmamalıdır Kurtlar dönüştürülür - vampirler içinde! Tüm kurt delikleri kabile pusuya. Özgürlük - kaybı olmadan değil! yaşayamam! İşte tüm torsiyon! Kemik kavga - Bu hedeftir?! Aç kurt yavrularını büyümek olmaz! Hayır daha kurt uluyan - ve haykırmak bir düşman paketi olarak sizi unuttunuz ? atalarını kazanmak için geldim Ve nasıl, özgürlüğünü savunmak yapmak düşmanlarına takım var kırmak. veren hayat -. savaştı torunları ?! Peki sen ne itaatkâr Wolfhounds üç geldi. "?! Ne paketi heyecanlandıran ! wolfish sizin insanlar burada bizi fethetmek " Gözler delici, ışıltı kıvılcım. "Bu insanlar değil, ama sadece ayaktakımı var! Kurt Diz çök - ve bir pay alma! Ve - o size yol Paradise " uyum değil benim ancak bir hamle yapmak gereklidir. kan sıçradı. . Ben ileri atıldı ! Birisi bana parçaladı - Ben birini parçaladı Ben derileri tutmak değil, ölümüne mücadele! Ne mağaza?! . Sonuçta, aynı sonuç açıktır ! Ben kurt klan korumak, onları yırttı . kan izi bırakarak çömelmek . onun tüm sürüsünü kurşun tehdit ? doğdukları topraklara uzak git hayat farklı orman, yerde var mı.





Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...