21 Şubat 2015

ÖLÜMÜ ÖLDÜREN, ÂLEME MEYDAN OKUR!


ÖLÜMÜ ÖLDÜREN ÂLEME MEYDAN OKUR! 

 Rabbim inayet buyur, sağa sola kaydırma Huzurla oynayayım, kaderdeki rolümü! Davanda daim eyle, yan çizip te caydırma Atayım Şeytanlara, mutlu zafer golümü Ama hala hizaya, sokamadım gönlümü! 

 Matlubun Ma’bu'dundur, herkes sevdiğin arar Hidayet yetişmezse, zekâvet neye yarar İman akıl ve cihat; bütün evreni sarar Baharlara çevirdin, ruhumdaki çölümü Ama hala hizaya, sokamadım gönlümü! 

 Ecel gelmeden olmaz, Azrail emir kulu Dünyataparlar görür, Onu haşin korkulu Kabir en kutlu kapı, şehadet açış kolu Dünya dar gelir artık, çün öldürdüm ölümü Ama hala hizaya, sokamadım gönlümü! 

 Nice bin "ben" var imiş, geçtim benden içeri Kefendir damatlığım, biçtim tenden içeri Ne hikmetler okudum, ilim fenden içeri Yazdığım yüzler kitap, sadece bir bölümü Ama hala hizaya, sokamadım gönlümü! 

 Şuur; takdirde hikmet, nefsinde suç bulasın Benliğin toprağa göm, hiç ol ki güç bulasın Müstakim mücahit kal, Hakkı er geç bulasın Saraylara değişmem, dostlarla dar holümü Ah hakkıyla hizaya, sokabilsem gönlümü! 

"El alemden bana ne, devlet millet masaldır" Diyen soysuz sorumsuz, için çıkar kutsaldır Halka hayra aykırı, birçok fiil yasaldır Boş veremem düzeni, hoş göremem zulümü Hakka kurban olmaya, razı etsem gönlümü! 

 Yüz buruşmuş, göz patlak; burnuysa patlıcandır Bedduayla çırpınır, sanırsın satlıcandır Canana ulaşmanın, pahası tatlı candır Deryaya varmak için, feda ettim gölümü Ama hala hizaya, sokamadım gönlümü! 

 Hak davaya hıyanet, edip riyaset kapmış Milli Görüş hayalmiş, Haçlı Birliğe sapmış Hasbiliği bırakmış, derdi nefsi hesapmış Bu tipler Müslüman mı, yoksa gavur dölü mü? Ben hala itminana, sokamadım gönlümü!

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...