08 Temmuz 2014

SIRRIMDAN BANA HİTAP-BENDEN SIRRIMA CEVAP







SIRRIMDAN BANA HİTAP

Matla-ı şems-i hüviyet,menşe-i ekvan benim

Mena-ı mana-yı kesret,mahzen-i ebdan benim.
Ben oyum ki,kendi emrimden yarattım alemi

Hep şuunumdur bu mevcud deh-i bi payan benim
Ben oyum ki ,la mekanım,la zamanım,la kuyud

Her zamandan ,her mekandan münceli imkan benim
Arş benim ,kürsü benim ,asman-ı seb'a benim

Madde vü cevher u unsur camid hayvan benim 
Nur-ı mahzım,sırr-ı Mutlak,nokta-i ıtlak-ı nun 

Hem ruhum ,hem melaik ,Adem'im,insan benim
Ben o zat-ı Mutlak'ım ki,vasf u fi'limle ayan

Ey...Halık-ı zi-şan benim,Rahman benim.


BENDEN SIRRIMA CEVAP

Ben oyum ki,''ben''dedikçe maksadımdır kudretin

Ben oyum ki,benliğimden zahir olmuş vahdetin

Farz edersem benliğim senden cüdadır Ey Vücud

Vehm-i mahzım ,hiç vücudu var mı ma'dümiyyetin

Bir fakirim ki neyim varsa senindir,bense hiç

Fakr-ı fahrı eldedir ferman-ı Vahdaniyyet'in

Arş u kürsi,arz u eflak hep senin emrinle var

Suhuf-ı ekvan dest-i takdirinle mektub ayetin

Sen o zat-ı bi-nişansın,la mekansın ,bi-zaman

Her ne varsa fi'l ü evsafın,kemal-i kudretin

Sen o mevcudsun ki senden bir diğer yok münceli

Her vücuda oldu kayyum,sırr-ı mevcudiyyetin.

Filipeli Ahmet

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...