09 Temmuz 2014

NİYÂZÎ‐İ MISRÎ KADDESE’LLÂHÜ SIRRAHU’L‐AZİZ (1618‐1694) DİVAN‐I İLÂHİYYAT VE AÇIKLAMASI PDF E-KİTAP 3.CİLT





NİYÂZÎ‐İ MISRÎ KADDESE’LLÂHÜ SIRRAHU’L‐AZİZ
 PDF E-KİTAP
(1618‐1694) 
DİVAN‐I İLÂHİYYAT VE AÇIKLAMASI
3.CİLT

Ol cihânın fahrinin sırrına kurbân olayım,  
Hutbe‐i levlâke inen şânına kurbân olayım,  
“Kâb‐ı kavseyni ev ednâ”sına kurbân olayım,  
Ben anın ilmiyle irfânına kurbân olayım,  
Ben anın esrâr‐ı mi’râcına kurbân olayım.   
Ol Ebûbekr u Ömer Osman Ali dört yâridir,  
Ol Risâlet bağının anlar gül‐i gülzârıdır,  
Cümle Ashâb hidâyet râhının envârıdır,  
Ben anın Âline Ashâbına kurbân olayım,  
Ben anın Ashâb‐ü ahbâbına kurbân olayım.  
Ol Hasan hazretlerine zehr içirdi eşkiyâ,  
Hem Hüseyn oldu susuzluktan şehîd‐i Kerbelâ,  
İkisidir asl‐ü nesl‐i Âl‐i Mustafâ,  
Ben anın Âline evlâdına kurbân olayım,  
Ben anın evlad u ensâbına kurbân olayım,   
Cümle ümmetten hayırlıdır o şâhın ümmeti,  
Ümmetine cümleden artık eder Hakk rahmeti,  
Enbiyâ anınla buldu bunca lûtf u izzeti,  
Ben anın lûtfuna ihsânına kurbân olayım,  
Ben anın envâ‐i eltâfına kurbân olayım,   
Her ne denlü Enbiyâ vü mürselîn kim geldiler,  
Ümmeti olmaklığı Hakk’dan temennî kıldılar,  
Evliyâ ana Niyâzî kul u kurbân oldular,  
Ben anın ayağının tozuna kurbân olayım,  
Yoluna gidenlerin izine kurbân olayım.   

Ol cihânın fahrinin sırrına kurbân olayım,  
Hutbe‐i levlâke inen şânına kurbân olayım,  
“Kâb‐ı kavseyni ev ednâ”sına kurbân olayım,  
Ben anın ilmiyle irfânına kurbân olayım,  
Ben anın esrâr‐ı mi’râcına kurbân olayım.   
O cihânın övüncünün sırrına kurbân olayım,  
“Sen olmasaydın” hıtabı inen şânına kurbân olayım,  
“Kâb‐ı kavseyni ev ednâ”sına kurbân olayım,  
Ben onun ilmiyle irfânına kurbân olayım,  
Ben anın mi’râcı sırlarına kurbân olayım.   
Burada  “sümme  denâ”  dan maksat  “Seyr‐i  İlallâh  “,    “Fetedellâ”  dan 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...