06 Mayıs 2013










SON BAKIŞ..

Son Bakışım Olsun Gözlerimin Gözlerine
Mevlam Sakınsın Seni
Dertlerden Başka Gözlerden..
Seni Gördüğüm Günden Beri
Binlerce Kez Seviyorum Dedim İçimden
Tükenmedi İçimin Seni Seviyorum Demeleri
Haykırmaları
Bitmedi Tükenmiyecek..
Son Bakışısın Gözlerimin Yeminlerimin
Sözlerimin Tek Gerçeğisin
Dünyamın Ve Ahiretimin Sana Dayanmaz
Yüreğim Gözlerim Benliğim..
Aşkım Okadar Büyüktür'ki
Gururum Aşkımın Yanında Kimliğini Yitirir
Seni Sevmekten Yıkılmam Asla Yalan Olur Gururum..
**** **** **** ***
Bir Kez Seni Seviyorum Demene Dayanmaz Yüreğim
Yakar Kalbimi
Senin Sevgin Bir Kor Gibi Güneş Gibi..
Sakınırım Kıskanırım Gözlerden
Rüzgardan Güneşten Ahiretten
Seni Görmek Zorunda Olan
O Gözlerden Göklerden Yerden
Ve Karıncalardan..
Son Nefesim Olsun İsmini Söylerken
Ölmek Bu Dünyadan Göçmek
Ve Diğer Dünyada Yeniden Sana Aşık Olmak
Sonsuza Kadar Senin Olmak..
Senin Yanında İken Sana Özlem Duymak Seni Özlemek
Ve Her Sabah Kalkışımda Seni Düşünmek
Senin Hayalinde Olmak Aşkınla Uyanmak ..
**** **** **** ****
Şifası Olmayan Kelimelerin Sözcüklerin
Senin İsminde Şifa Bulması
En Derin Gizemlerde Bile Senin İsmini Duymak..
Yüreğimin Özlemlerimin Kalbimin
Gözlerimin Ellerimin Sahibi Sensin
Anlatırlar Her zaman Seni Bana
Her Nefes Alışımda..
Benim Baharımsın Yazımsın Kışımsın
Dilimde Sözlerimde Şarkımsın
Gülme Sebebimsin Öfkemsin
Ağladığım Zaman Göz Yaşımsın..
Ağlatmasın Seni Şakılar
Ağlatmasın Seni Şiirler
Bir Tek Göz Yaşı Dök
Oda Allah'a Olan Sevginden Olsun
Bu Şiir de Sana Hediyem Olsun...
Sarsılmış sevdalar bitmemiş özlemler duyulmamış sözler
Ben aşkı senle yaşadım 
koklayamadığım gülümsün....
Şikayetçiyim kalbimden bukadar sevdigi için..

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...