04 Mayıs 2013

YALNIZLIK TEK BAŞINA TAŞINIR


Simdi içimde varmaktan çok bir gitme istegi. 

Zaman o kadar cimri ki; hiçbir saniyesini vermiyor geri. 
Zamanin degerini daha iyi anliyorum bu yalnizlik yolunda simdi. 
Ki beni zaten bu kalabaliklar yalnizlastirdi sevgili.
 Yalnizlik tek basina tasinir. 
Sakin yanlis anlama, kendimi yitirmis degilim, sadece sende kayboldum o kadar. 
Hayat sundugu her engelin arkasina bir mutluluk sakliyor.
 Elbet yolumu bulurum yine..
 Kış geldi bak, ayriligimizin beyaz çölü. 
Yine bahar gelecek, yine mevsimler dönecek ama gelecek de bir gün geçecek. 
Bu kadar konustuguma bakma.
 Aslinda ben sana hep susacaktim ama sen kelimeleri agzimdan çaldin. 
Ah sevgili…
 Beni benden alip gittin; içimde bensizlik disimda sensizlik var simdi. 
Sadece sunu merak ediyorum; hiç aglamiyormusun özlerken?
 Bu kadar mi yoruldun benden?
Simdi son sözüm sana su sevgili: bazi erkekler adam dogar, bazilari sonradan adam olur. 

Ben aski nimet gibi basimin üstünde tasidim; bundandir boyun egmeyisim. 
Riski bazen kazanmak, bazen de elindekini kaybetmemek için alirsin.
 Hayat böyle iste korkun kadar kaçar, cesaretin kadar savasirsin! 
Ben seni yürekli sanirdim. 
Cesaretin yok muydu ki beni biraktin…?

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...