18 Nisan 2013

BAK BU GÜNDE AKŞAM OLDU


Ne güzel şeydir seni hatırlamak, 
Kulak ver bana gün yüzlüm 
Gözlerime, gözlerime bak 
Bazen düşünürüm de neler neler çektik. 
Deryaları uykuda, 
Yıldızları suda kaybettik. 
Alınlarımızda ter 
Gözbebeklerimiz?de ümit 
Ömrümüzün yarısını hayal kurmakla geçirdik 
Olmasaydı keşke bu göğsümüzdeki darlık 
Önümüz karanlık, ardımız karanlık 
Ağlama gün yüzlüm, ağlama 
Biz ağlamaya alışmadık.

Nasıl kanlı güller açtı bir sabaha karşı 
Nasıl herşey birden değişti, 
Ayrılık nutukları atıldı her adım başı 
Oysa biz, oysa biz 
Mutluluk için tutmuştuk ellerimizi, 
Sonuna kadar diye etmiştik yeminlerimizi 
Hep güzel günler düşündük. 
Kimler boğduki bizim gençliğimizi, 
Kurşun serptiler sanki göklere 
Yağmur olup yağdı menekşelerimizin üstüne 
Halbuki azmı cefa çektik azmı savaştık 
Neden böyle oldu, hangi rüzgara karıştık. 
Kalbimizde bir avuç su bir dilim ekmek 
Uzak bir hatıra oldu artık bize gülmek 
Üzülme gün yüzlüm üzülme, 
Yolcu yolunda gerek.

İliklerimize kadar çamurla sıvandık. 
Anlaşılmaz nedenlerle kesildi yolumuz 
Nerede o kış geceleri, nerede o Mutlu,yoksulluğumuz. 
Şarkıları nerede, aşkı nerede yaşadık. 
Nerede söndü ışığımız 
Hani nerede o mütevazi soframız. 
Annenizin bize verdiği, 
Çocuk resimli temiz masa örtüleri 
Limonlu bol biberli çorbamız. 
Yemeğimizi bile yarım bıraktık 
Peki şimdi nerede evimiz, 
Nerede saadetimiz. 
Hani nerede her akşamki öksürüğü komşumuzun, 
O riyakar o kirli yüzü müşterek dostumuzun 
Ya sen nerdesin gün yüzlüm. 
Nerdesin. 
Kimbilir Hangi mehtabın pençesinde 
Hangi aydınlığın içindesin 
Üstünde o beyaz elbisen 
Tıpkı hayalimde bıraktığım gibisin 
Kulağında eski bir şarkı sesi, 
Sanki beni duymak için hafifçe eğilmişsin 
Ben gibi hüzünlü, ben gibi düşüncelisin. 
O kısa saçların, 
Ojesiz parmaklarınla 
Mektepli bir kıza benzemişsin. 
Doğrusu hem çok sevmiş, hem de çok sevilmişsin. 
Bana yakın dur gün yüzlüm, bana yakın dur. 
Gözlerinden belli 
Sende beni özlemişsin.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...