18 Nisan 2013

DEFOL HAYATIMDAN



DEFOL HAYATIMDAN
Bitirdin Evet herşeyi bitirdin be güzelim Seninle ilgili hiçbirşey duymak istemiyorum Dayanamıyorum Eski o gün yok artık Bambaşka bir insan var karşında Güçlü,umursamaz Senin için hayatını feda edebilecek biri yok artık Saçma sapan kaprislerini çekebilecek,yalanlarına katlanabilecek biri yok Aşk kelimesini senin adının yanına yakıştırmıyorum artık
Gözlerinden etkilenmiyorum tamam mı? Ellerinden tutmak istemiyorum
Seni öpmek,sana dokunmak istemiyorum O kadar aciz gözüküyorsun ki bana Kimbilir kimin yanında,kimin hayallerine ortak oluyosun
Umurumda değilsin be güzelim Ne istiyorsan onu yap,kimi istiyorsan senin olsun Ama bana bulaşmaGözüme gözükme Gözükme ki acımayayım sana Arama beni! Sorma kimselere öldüm senin için
çabalarımı görmezden gelip, olmaz o gün dediğinde düşünecektin
Benimle olmazsa kimle olacaktı Kim seni benim kadar sevebilir söylesene
Söyleyemezsin tabii Bu aşkın değerini bilemedin Sevilmenin tadını aldın ve gittin çok arayacaksın beni güzelim çook şimdi bu yıkık adam yeniden ayağa kalkıyor Ve bu sefer çok daha güçlü çok daha emin Ama sana doğru gelmiyor bunu bil şimdi git  Kimin yanında mutluysan onunla ol
Ve sakın beni özlediğini falan söyleme Adını dahi duymak istemiyorum
Hayatıma sesizce girdiğin gibi sessizce çık git Beni kaybettin Kaybettiklerin içinse üzülmek bile boşa Bu satırlardan nefretimi okursun artık Sahte dünyanın aşağılık insanı Sana güle güle bile demiyorum
Defolll

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...