02 Mart 2013

ŞÜKREDİYORUM SENDEN KURTULDUĞUM GÜNE




ŞÜKREDİYORUM SENDEN KURTULDUĞUM GÜNE
Sus artık konuşma her şeyin yalan Özlemdir sevdadır hasrettir falanNe varsa maziden o günden kalanHepsini sildimse sebebi sensinKırılan kalbimde yok artık yerinAğlayıp inlese yalan gözlerinAçtığın bu yara bak nasıl derinSaçımı yoldumsa sebebi sensinBir garip yorgunluk çöktü yüzüme Dermansız sızılar indi dizime 
Perdeler kapandı bir bir yüzüme Belamı buldumsa sebebi sensinTarifsiz acılar sancısındayımBu gaddar hayatın pençesindeyimSanki son nefesin öncesindeyim
Ölmeden öldümse sebebi sensinGecenin yalnızlığını yırtan acı bir çığlık Kulaklarımda çınlayan müthiş bir ıslık Sessiz ve derinden gelen bir fırtına 
Duygularım kendini aşmış ummandaki azgın dalgalar Sensizliğin göz yaşlarımın akan damarlarındaki parıltısı Çağlayan pınarların köpüren ırmakların çakıl taş sesleri Derbeder olmuş gönül denen tutamadığım serseri Dinlediğim her aşk sözleri ile dolu duygusal nameleri Terk edilmişliğin hüzününü yaşarken mutluluğumun düşleriİçimdeki dinmek bilmeyen bilemediğim o sevginin dişleri

Yağan yağmur ıslak dudaklar yapışmış saçlar Bir adım ilerde apansız geçen bir hayalin ümit ışığıKaldırımları sarsan demir arabanın o yağız Akdenizli yiğiti
Son Arnavut kaldırımlarından çıkarken yokuş yukarı
Zengin olmanın o dayanılmaz hayali ve ışıldıyan boğaz
Kör etmiş gözlerinin içindeki yanan o ateşi 
Ne kadar yazsam yazamam bitmiyor içimdeki kor fırtına


Beni güzel hatırla
Dizlerimde uyuduğunu düşün Saçını okşadığımı üşüyen ellerini ısıttığımı

Mutlu olduğun anları getir gözünün önüneAnlından öptüğüm dakikaları

Birazdan kapını çalan kişi olabileceğini düşün Şaşırtmayı severim biliyorsun 
Bu da sana son sürprizim olsun Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum  
Beni güzel hatırla

GİDİYORUM
Ne olacak biliyor musun ? Bu sefer ben değil sen defalarca 
arayacaksın, sen uğraşacaksın kazanmak icin, sen dinlemek isteyeceksin, sen ne olursa olsun yanında olacağım diyeceksin, sen beni sevdiğini söyleyeceksin, sen karşılaşmak icin dualar edeceksin, sen bir şansın daha olacağına inanacaksın, sen beni düşünmekten uyuyamayacaksın, sen beni gördüğünde konuşmak isteyeceksin, sen kıskanacaksın beni herkesten ama benim gibi aşık olduğundan değil hırsından. Ve o hırs, o bana ulaşamama, o engeller seni biraz daha fazla öldürecek, her gün daha çok zarar göreceksin.Ben mi ? Ben defalarca şükredeceğim senden krtulduğum o güne..

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...