11 Mart 2013

DAMLA DAMLA HEYALAN...YÜREĞİM






hiç bir ağaç 
bahar gelince saklamaz 
çiçeklerini gökyüzünden 
hiç bir çiçek 
kollarını kapamaz 
ona koşup gelen arıya 
kollarrını kapadın, 
çiçeklerini sakladın sen 
umuttun sanıyordum 
unuttun sen! 
şimdi hangi toprağı avuçlasam içinden yol arayan bir solucan çıkıyor. 
ve hangi denize taş atsam, 
gidip masum bir yunusu vuruyor. 
yolllarımı tıkadın hedefimi şaşırttın sen 
umuttun sanıyordum 
unuttun sen!  
artık kaç intihar öldürür içimde ölümsüzleşen seni 
ve hangi mezar kucaklar 
böyle nefes alırken beni  
şu yıllardır can kusan ruhumun ciğerlerine 
taptaze,mis gibi bir nefestin sen 
umuttun sanıyordum 
unuttun sen.  

şimdi hangi büyücü fayda eder senden büyülenmiş gözlerime 
ve kaç bin kırbaç kar eder 
sensiz küfürle dolmuş sözlerime 
yıllardır yazdığım aşk tezimi sayfa sayfa çürüttün sen 
umuttun sanıyordum 
unuttun sen
artık hangi dağda arayayım gönlümün kırlarına yeni bir ceylan 
gözyaşlarım yüzümün yamaçlarında 
damla damla heyelan 
şu cehennem gibi yanan yüreğime bembeyaz,sepserin bir buluttun sen 
umuttun sanıyordum 
unuttun sen.
unuttun sanıyorum umuttun sen........

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...