05 Mart 2013

ŞİMDİ GİDİYORSUN GİTTT FLAŞ ŞİİR


  Şimdi gidiyorsun Git 
Oysa senden tek bir damla istemiştim 
Sana kocaman bir deniz sunmak için 

Şimdi gidiyorsun  
Git

Ne zaman başladı bu hikaye 
Anımsamak zor 

Gençtim 

Hazırda fırtınalarım vardı dört nala sevdalarım 

Komazdı öyle üç-beş nöbetleri 

Geceler içimi acıtmazdı böyle

Bir insan bu kadar eksilebilir mi
Hatırlarsan sesine uyku kaçmış bir adam vardı 
Bu şehrin bir yerlerinde 

Düşler ormanının gece bekçisi derdin sen ona 

Gözlerinde gizledi o seni sen bilmedin 

O adam bendim unuttun mu 

Bak sevdiğin adam gülmeyi bile unuttu 

Seni unutamadı

İşin kolayına kaçmadım 
Uğruna ölmedim yani 

Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep 

Sen bunu da bilmedin 

Ben bir bakışına bin anlam yükledim 

Sen aşka kestirmeden gittin 

Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma 

Şimdi gidiyorsun 
Git 

Bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden 

Bütün ışıklarımı söndürüyorsun

Bu cehennem cinayetlerini işliyorsun 
Sonra bunlara intihar süsü veriyorsun 

Yazıklar olsun yazıklar olsun 

Susuyorsun susuyorum susayacaklarım bitmiyor 

Hani sen sevdiğini 

Yarı yolda bırakacak kadar yüreksiz değildin 

Düşmemeyi öğretecektin nerdesin nerdesin

Uzun lafın kısası yoktur 
Anlatacağım çok şey var 

Hoyrat bir rüzgar gibi geldin 

Aklımı hayatımı dağıttın 

Şimdi gidiyorsun 
Git

Daha ayrılığa bile çarpmadan 
Aşk bize döndü 

Bir yılan gibi soktun koynuma kimsesiz geceleri 

Artık ölüm sana dokunamamaktan kötü değil 

Ama sana dokunmak da yasak bana 

Göz çukurlarımdaki karanlık bunu anlatır 

Sen var ya sen 
Allah kahretsin

Yani şimdi 
Gözleri sana benzeyen bir kızım olmayacak mı 

Yani şimdi başkaları mı sevecek seni 

Ben saçlarını okşadığım zaman 

Ellerin öksüz kalırdı 

Şimdi gidiyorsun git 


Kahraman Tazeoğlu



Yalnızlığına kaç dostum:
 görüyorum ki her yerini ağılı sinekler sokmuş. 
Sert ve sağlam bir havanın estiği yere kaç!.
Yalnızlığına kaç!.
 Sen küçük ve acınacak kişilere pek yakın yaşadın.
Onların göze görünmez öclerinden kaç!.. 
Artık el kaldırma onlara! Sayısızdır onlar,
 hem senin yazgın sinek kovmak değil ki!...
Herhangi birinin senden nefret edebilmesinin tek sebebi,
 aslında sadece senin gibi olmak istemesidir.




Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...