BİLMEZ MİSİN YAR!!!
saymadım elime tutuşturulan
ayrılık karnelerini
saymadım yüreğimden silinen
aşk resimlerini
her gece gözlerimi en kuytu boşluğa hapsediyorum
ve karanlığın ortasında
sensizlikten iliklerime kadar
üşüyorum..
yetim bir çocuğun bakışlarına
bıraktım sevdamı
buz dağından örülü yüreğini
senden uzakta severken;
idam sehbasında buldum aradığım benliğim
ayaklar altına aldığın yüreğimin
bilmezmisin can çekiştigini!
adın siyahların içinde kaldı
gözlerin kara kaplı sandıkların
tam ortasına kilitli
bakışların giderken
miras kaldı yüreğime
ellerimde sıcaklığın..
tenimde hiç silinmeyen kokun
ve ömrüme hiç tükenmeyen
hasretin kaldı sen giderken
hiç bilmedin belki...
kendini ayrılığa hazırlarken
yıllarıma sonbahar
yüreğime sağnağından kurtulmayan yağmurlar
içimde her gün
beni felakete sürekleyen
fırtınalı boranlar yagdı!!
karnemde sen yokken
hiç geçer notum olmadı!!
hep aynı yolu yürüdü ayaklarım...
hep buz kesti
aynalarda benden kaçan suretim
dilim sayıklarken adını...
kalbim isyan etti...
fethini gerçekleştiremediği bir yüreğe
bilmeZmisin yar..!!!
şimdi yıllarım ağlar!!
bilmezmisin yar..!!
şimdi ömrüm tarumar!!!
bilmezmisin yar..!!!
bendeki yürek bir tek sana yanar!!
sana aglar..!!!