22 Mart 2013

ALLAH KAHRETSİN




Allah kahretsin

sabahım akşamım karıştı birkez
ayrılıkla kaderim barıştı birkez
sevme o kalpsizi demişti herkes
ölesiye sevdim Allah kahretsin

gittiği yerleri yolumdur bildim
bütün dostlarımı uğruna sildim
yıprandım ezildim düştüm eğildim
ölesiye sevdim Allah kahretsin

yapma demişlerdi onu tanıyan
boş bedenmiş meğer ruhu olmayan
o içimdeki yaradır hala kanayan
ölesiye sevdim Allah kahretsin

ben onunla ayrı dünyalardayım
gerçeği unuttum rüyalardayım
nara yaktım kalbimi yangınlardayım 
ölesiye sevdim Allah kahretsin

sanki yaşamıyorum ayrılığında
sevmiyorum deyip yalanlasam da
aynalardaki yüzümü tanımasam da
ölesiye sevdim Allah kahretsin




Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...