03 Şubat 2013

ANLATSAM ANLAYAMAZSIN


Yazmakla bitmez sevdam….Anlatsam anlayamazsın !
Nefesimsin,içimsin,yüreğimin sesisin…
Sessizliğimin sesisin…
Söylemekle bitmez Sevdam..

Anlayamazsın !
Sevdamı saklıyordum…İsmini saklıyordum…
Yüreğime,kağıda,yollara,her yara ismini yazdım…
Seni Seviyorum'la donattım koca evreni…
Sevdam yazmakla,seni seviyorum demekle bitmez..Anlayamazsın !
Aşkım dedim,biriciğim dedim,CANIM dedim
Seni seviyorum dedim..Seni yazdım gecelerde…
Yollara yazdım ismini..yüreğime kazıdım hasretini
Olmuyor sevgili..olmuyor !
Yazmakla,çizmekle,özlemekle olmuyor !
Bunlarla bitmez sevdam…Bunlarla sınır değil Sevdam..!
Göremezsin Anlayamazsın !
Çılgın gecelerde,zifiri karanlıkta bekledim gözlerini
Gelmeni bekledim kapıda…
Sen yokken çırılçıplağım,üşüyorum,donuyorum sensiz..
Titriyorum..bedenim yalnızlığınla örtüşüyor
Yine de hayalini kuruyorum beraberliğimizin !
İçimi ısıtıyorsun,can veriyorsun,ben oluyorsun !
Anlayamazsın göremezsin…
Üşümekle beklemekle hayal kurmakla Bitmez sevdam..Anlayamazsın !
Şimdi çekinmeden yazıyorum seni..ismini
Korkmadan umudumu yitirmeden bekliyorum seni…
Bir sarılmayı,sıcacık gülüşü,omzunda yatmayı hayal ederek !
Severek hasretle bekliyorum !
Seni Sevdiğimi korkmadan söylüyorum…
Hiçbir şeyin sevdamı bitiremeyeceğini öğrendin sevgilim
Delice sevdiğimi özlediğimi ve beklediğimi
Neden hala gelmiyorsun ?

Neden hala uzaksın ?



Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...