18 Şubat 2013

ÖDÜNÇ HANÇER ÖLDÜRMEZ BENİ

ÖDÜNÇ HANÇER ÖLDÜRMEZ BENİ

ödünç hançer öldürmez beni 
bir küfür gibi kara kayış dilini ver

binlerce kez açıklasam da
dilini çözemediğim ihanet

gel bir daha bende dene kendini 
ne sen öldürebiliyorsun beni bu cenkte

ne ben yenebiliyorum seni 
yazıldığın mevsime çok su ver kendi izinden

giden yolları suçlarından arındır 
arkanda kaldı seni ilerde bekleyenler

unutkan şiirler kopmuş alıntılar 
hiçbir zaman kullanamadığın hatıralarla

kendine yazdığın yaşam öyküsü!
ah, bu kadar aşk herkesi yanıltır
gelme üstüme 
boşalmış yeminlerin bileği 

ben sandığın sözcüklere vuran aksimdir
ödünç hançer öldürmez beni 
ya başka bir silah seç kendine
ya bırak başkasının ellerine 
ölüm aşkın işidir
kork benden sevgilim 
ahretin olurum senin
bu kadar çok seven öldürmesini de bilir 
ben seni
çok yanılmış kalplerin sağlamlığıyla sevdim
gücümdü güçsüzlüğüm 
ey, izini sürdüğüm ruhumdaki kara gölge,
büyüttüğüm oğullarımı bir bir elimden alan hayat
yanıltma beni, beni bana yakıştır 
son darbeden önce ilk sözü söyleyemeyen!
kolay değil ödenmiş hayatın katili olmak 
kör eder hançerini içimin gücü
ölümü göze alan yaşamasını da bilir 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...