18 Şubat 2013

GİDİP TE DÖNMEMEK VAR



Gidip de ,dönmemek var,Yalnızlığa, hasret yağar...
Yazılmışı, kim bozar,Sabır… birgün rahmet yağar…
Anıların hatırına,Tutunacak sıcacık eller…
Şimdi,nerdeler,gelmediler,Kenarındayım ,düşüyorum…

Bak, nasılda üşüyorum….
Bir garip, yalnızlık abasında,gönül cebim bomboş,
Koydum kalbimi,düşüp kırıldı ,oldum birhoş,
Nerdesin , beklemekten yoruldu gözüm,
Dön artık gülsün hasretten yanan yüzüm…

Her tutamadığım söz,
Özümü yakan bir köz…Söndüremedi yaş,
Geçti bak kaç yaş…Parça ,parça zavallı ruhum,
Konustuklarımı değil ,sustuklarımı yazıyorum..
Sevdamı sözlerde degil, sessiz yasıyorum…
Dökülemediler,,damla ,damla süzüldüler…
Göçmen günlerim,gittiler, dönmediler…
Nerdesin , beklemekten yoruldu gözüm,
Dön artık gülsün hasretten yanan yüzüm…

Ayrılık vurdu,hasretinde yanıyorum,
Pamuk ipliği,tutunamadıkca batıyorum,
Sevdam toprak ,catladıkca susuyorum…
Her kıvılcım ,bir yangının,
Her başlangıc, bir ayrılığın,Her doğum, bir ölümün,
İlk selamı dır aslında…Nerde baharlarım…
Ne zaman ,karlandı şakaklarım..
Dünyalar sığan yüregim de niye yoksun,
Nerdesin , beklemekten yoruldu gözüm,
Dön artık gülsün hasretten yanan yüzüm…
Dünyalar sığan yüregim de niye yoksun,

Köprüleri yıkık , yüreğim nerelere koşsun..
Son bahar, sevdama kuru yapraklar dolsun,
Zaman ve sabır , gelene kadar dursun…
Fani dünya,bu gün varsın, belki de yoksun…
Nerdesin , beklemekten yoruldu gözüm,

Dön artık, gülsün hasretten yanan yüzüm

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...