22 Şubat 2013

AYRILIK


Bakma öyle sessiz umutsuz durduğuma 
Sevdamın adı umut aslında 
Ben sadece düşünmekten çok yorgunum 
Ayrılığa ve sessizliğine sebep neden vermeyişini 
Sevdamın hatırına bile elveda demeden gidişini 
Düşünmekten biçareyim... 
Aylar oldu ben hep aynı sahneyi seyrediyorum. 
Yaşamadığım yaşamadığımız 
O ayrılık sahnesini 
Yaşatmadığın o onurlu ayrılık sahnesini 
Nasıl güzel başlamıştık oysa 
Sorsalar cesaretin en büyüğü vardı bizde 
Ama başaramadık 
Başlangıcı gibi onurla sonlandıramadık 
Ben ayrılık kelimesini duymaktan çekinen 
Sense ayrılığı söylemeye cesaret edemeyen 
Sonunu bildiğimiz bir yolu beraber yürüme çabamızdı bu aşk 
Oysa elimi tut demiştin 
Bırakmayacağına o kadar emindin ki 
Seninle beraber unuttum sildim o yolun sonunu 
Belki aydınlığa çıkar dedim 
Belkisi bile yoktu emindim... 
Şimdi yanıldık demek ne zor 
Ağrına gidiyor insanın 
Sen benimleyken de habersiz kaldın sevgimden 
Paylaşamadık paylaşmak adına ne varda sonuna kadar. 
Çaba sarf etmedik belki de... 
Ya sen suçlusun ya ben ne fark eder 
İmkânsızlıkların karnından sancıyla doğan o tertemiz o masum aşk 
Bitti işte 
Bu kadar ucuzmuş demek 
Bu kadar anlamsızmış senin için 
Bilirsin ölüm kadar acıdır ayrılık 
Ama ben ayrılığında aramadım hiç seni 
Keşkeler dolanmadı dilimde 
Parfüm kokularında kokunu aşındırmadım hiç 
Kalabalık bir caddede sana benziyor diye kimsenin ardından koşmadım 
Ağlamak kardeşi olmadı sevdamın 
İnanmazsın belki ama ayrılığına hiç ağlamadım. 
Oysa her anımda zaten sen vardın 
Şimdi soruyorum sana; 
Ben böylesine dopdoluyken senle 
Söyle sen gittiğini mi sandın? 
Sevdam bitmeden ayrılık girmez 
Benim gönül kapımdan anlamadın 
Yoksa sen gittiğini mi sandın???

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...