05 Şubat 2013

ÖMRÜMÜ ÖMRÜNE KATARIM

Aşık yanım Kalp ağrım 
Sancıyan yarım Gizli yaram 
Sana dair kimbilir kaçıncı sayıklayışım 
Kaçıncı iç çekişim Ve kaçıncı kaçıklığım 
Avuçlarıma hapsolmuş harflerimi kaçıncı sıkışım 
Gözyaşlarımın değdiği kaçıncı üç noktalı cümlelerimin acıyışı 
Sayfamın tenine değen kalemimin kaçıncı kırılışı 
Ellerimin arasında can bulan şakaklarımın kaçıncı atışı 
Ve kaçıncı ağrışı düşlerimin 
Akla ziyan hallerimin kaçıncı halsiz kalışı 
Bir bilsen sevgili Ah bir bilsen Sahi? 
Seni bu denli özlerken, dindirebilir misin acılarımı? 
Sarabilir misin kanayan yaramı?  
Aklıma SEN düşünce 
Dilimde ıslanan sana dair biriktirdiklerim susar olur 
Seni anlatamayan harflerim utanır karşında 
Katleder gözyaşım seni yazamayan mürekkebi 
Anlatamadığım, yaşayamadığım otuzuncu harfim Sahi? 
Damarlarımda dolaşan sen, akabilir misin mürekkebe karışıp 
Sen kokan sayfadan, silebilir misin suretini  
Yüreğime SEN değince Telaşlarım çocukluğuma karışır 
Bir serçe ürkekliğiyle ürperirim 
Titreyen dudaklarım parmaklarımda asılı kalır 
Üşür avuçlarım, yalnızlığımın elini tutar Sahi? 
Çırılçıplak sana gelsem, giyinebilir misin beni? 
Isıtabilir misin üşüyen hayallerimi? 
Düşüme SEN düşünce 
Gözlerinde tutuklu kalır yüreğim 
İçinde "sen" olmayan düşümü düşürürüm düşümden 
Prangaya vurulmuş ayaklarımı sürüklerim peşinden 
Ömrümü ömrüne katarım her bir adımda Sahi? 
Yüreğime vurduğun kelepçeyi çözebilir misin? 
Sensizliğin esaret olduğunu bile bile salıverir misin beni?  
Dert yanışım Dağılışım Savruluşum 
Ve biraz da aldanışım Adına "aşk" dedim Aşk'a geldim sevgili 
Yani sana Sana susamış beni, serdim ayaklarına Hadi, Sarılsana...! 
Bir bilsen Ne denli sevildiğini ve özlendiğini ah bir bilsen Sevgili Sahi? 
Sen de sevmiştin beni değil mi? 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...