21 Ocak 2013

SENİ ÇOK ÖZLEDİM GECE GÖZLÜM




SENİ ÇOK ÖZLEDİM GECE GÖZLÜM
Seni Çok Özledim... Gece Gözlüm Benim..
Ben gurbetdeyim senden uzakda yüreğime çökmüs hasret.
yalnızlık özlemim her gün daha da artıyor senden uzakta özlüyorum
işte,gözlerini,sesini,herşeyini dayanmıyor yüreğim bu hasrete gözyaşı döküyor

ben istemeden kalbim susmuyor,yüreğim dinmiyor aşığım sana nede olsa,seni
özlüyorum işte gözlerim,ellerim seni arıyor maalesef bulamıyor yüreğim,kalbim
seni arıyor maalesef bulamıyor ama hissediyor seni çok özledim öyle cok
özledim ki seni her özleyeşimde,kalbime bir yıldız çizdim kalbim yıldızlarla doldu
bir sürü yıldızsin sahibi oldum ama benim özlediğim yıldızı bulamadım

Çünkü sen digerlerinden farklısın ve yoksun yanimda..
üzüm karası gözlerine bakmayi özledim ama birgün kavuscağız ve
ayrılmıyacağız bu özlem dolu günlerin acisini cikaracağız birbirimize sarilacağız
ve birdaha birbirimizi bırakmıyacağız
Seni özlüyorum çünkü seni seviyorum 



Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...