22 Ocak 2013

SEN SEVİLMEYE DEĞMEZMİŞSİN...



Bir Gün Ağlarken Görürsen Beni Sanmaki sana Ağlıyorum
Seni Severek Nasıl Bir Hata Yaptım Ona Ağlıyorum
GözLerimden Akan Her DamLa Yaş Sanmaki  Senin İçin
Seni Gözyaşlarımla Boğacak Okyanusu Doldurmak İçin ,

Sevgi Nedir Bilirmisin Sen ?
Aşk İçin ölürmüsün Sen ?
Sen Aşktan Ne anlarsınki öLmeyi Göze alasın 

Sen Hani Her Aşıklar Derler ya Birbirine
Sadecene 
İki Kelime altı Hece

Diyebilirmisin Sende O
 İki Kelimeyi
Sadecene Kalbinle Bir Seferde
Seni Seviyorum Demek Ağızla Söylenmez
Seviyorsan Eğer Kalbinle Haykır Bir Kerede
Korkma Sevmekten Zarar Gelmez Taş olmuş O Kalbine
Aşıksan Belli Et Saklama Aşkını
Neden Kimden Saklıyorsun Sevdanı ?
Neden Esirgiyorsun Bu sözleri Benden ?
Neden Söylemiyorsun Duymak İstediklerimi ?
Ben Gene Ne Söylediğimi Bilmiyorum
Kime söyluyorum Bu Lafları Kime ?
Kalbi Taşdan Birine

Duvara SöyLesem Çatlardı Bu Sözlerden
Rüzgara Söylesem Esmezdi Artık Hüznünden
Yağmura SöyLesem Yağmazdı Artık Kahrından
Ama Ben sana Söylüyorum Sana
Kalbi Taşdan Bir Sana

Seviyorsan Haykır Sevgini Geç olabilir 

Bu Gün oldugu Gibi


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...