17 Ocak 2013

Ellerini ısıtabilecek mi benim ısıttığım gibi


Ellerini ısıtabilecek mi benim ısıttığım gibi
Bulabilecek misin başka bir Tende benim Kokumu .?
Ellerini ısıtabilecek mi benim ısıttığım gibi .?
Omzuna yaslanıp Ağlayabilecek misin .?Ağlasan bile ...

Benim omzuma yaslanıp ağladığın günlerdeki gibi
 Huzurlu olabilecek misin .?
Kurumuş yapraktım ben,bir dalın ucunda güçlükle durabilen...
Hafif bir rüzgar yeterdi beni o daldan koparmaya,
Fakat sen ;
Bir Fırtına gibi esip,herşeyi yerle bir ederek gitmiştin...
Bazen kapatıyorum gözlerimi,
dokunuşlarını hissediyorum yanımdaymışsın gibi ...
İçim çekiliyor .. 
Gözlerim ağlamaklı,bir anda süzülüyor yanaklarımdan yaşlar...
Ben;sen olmuşum farkına bile varmadan ..
İliklerime kadar hissetmişken seni
Başka bir ses bölüyor herşeyi .!
Alt üst ediyor,ikiye bölünüyorum sanki .!
Her Hücrem Tanır-Bilir Seni..
İsmini Mırıldandığımda Ruhum Bedenimde çırpınıyor..
Göğe doğru haykırıyorum sessizce ismini..
Sesleniyorum sana
"Sessiz Seslenişlerimi Duyuyor musun.?" diye..
Duymuyorsun...
Bu seferde sana seslenişlerimin yerini İsyan sözcükleri alıyor,
Ağzımdan çıkan her İsyan sözünde
Bir Kesik oluşuyor Boğazımda..
Yüreğim sızlıyor..Sızladıkça Kanıyor...!
Kessem neşterle yavaş yavaş Şahdamarımı
Biliyorum ki .!
Akan kanla beraber,Sende akacaksın içimden...
Ancak işte o zaman kurtulacağım,
Tüm Vücudumda ve Benliğimde Zehir gibi Dolaşan Sendin

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...