28 Ocak 2013

BBİLİYORUM GELECEKSİN BİRGÜN

Biliyorum... 
Geleceksin bir gün 
Hiç umulmadık bir anda 
Düşen cemrelerin ilkinde 
Belki de sonuncusunda. 
Ya da Ağustos böceklerinin 
Geveze ötüşlü gecelerin birinde! 
Avuçlarında bir tutam çiçek 
Boynun gibi bükük 
Çalacaksın kapımı... 
Biraz tedirgin biraz da ürkek. 
Belki de Uykularımın en güzel yerini böleceksin! 
Ya da Penceremden içeriye süzülen 
Sabahın ilk ışıklarında. 
Yanakların ıslak dudakların kurumuş 
Omuzlarında yorgunluk 
"Ben geldim" diyeceksin... 
Diyeceksin de! Duymamış gibi yapacağım bende! 
Belki yalvarırsın diye. 
Açmakta zorlanacağım bir müddet; 
Gururumun sürgüsünü! İnat edecek yıkılmamaya 
Yokluğunda ördüğüm duvarlar. 
Biliyorum... 
Yenik düşeceğim daha sonra 
Yanaklarından süzülen yaşlara! 
Sen ümitsizliğe düşmek üzereyken Öldüreceğim nefretimi. 
Ellerine uzanacak sevdamın elleri Onurumu dinlemeyip! 
"Haydi gir içeri" diyecek 
yüreğim Avaz avaz özlemlerine. Biliyorum... 
Bir gün geleceksin 
Yokuşlu yollara akışlı yıllara rağmen! 
Geleceksin çünkü; 
Büyük aşkların vuslatını Tarih yazar sevgilim. 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...