24 Aralık 2012

LEYLAM


LEYLAM
Bir aşka düştümki, aklıma zarar,
Har bacayı sardı, su neye yarar.
Ok yayından çıktı, bozulmaz karar,
Gönlümü gönlüne, ç/atansın Leyla'm.
Gözüme gülücük k/atansın Leyla'm

Figanice ağıdı k/özüme yaktım,
Sevdamın sazında s/özüme taktım.
Bestelerken aşkı g/özüne baktım,
Ozanın gönlünde y/atansın Leyla'm.
Mecnunu kervana k/atansın Leyla'm...

Dökülse yaşlarım d/olsada gamzem,
Yağmurun suyundan b/olsada zemzem,
Çöllerde güllerim s/olsada hemzem,
Gönlüme gözümden b/akansın Leyla'm.
Çölüme özünden , ç/akansın Leyla'm

Dut yemiş bülbülü dilruba yaptın,
Şirin'den Aslı'dan huylar mı kaptın.
İkrarın bu muydu, kavlinden saptın,
Bedestende köle s/atansın Leyla'm.
Silsende kalbimde y/atansın Leyla'm

Lokman hekim yaram, d/ağlar sararken,
Yitirdim ben beni, ç/ağlar ararken,
Neşter yüreğimi y/ağlar tararken,
Ilgıt ılgıt tenden a/kansın Leyla'm.
Ölsemde kalbimde y/atansın Leyla'm

Aslı'ma Kerem'ce harında yandım,
 Soğutur korumu, karında sandım.
 Teslim aldın canı, darında candım,
 Azrailim senden, utansın Leyla'm.
Sırat'ta elimden tutansın Leyla'm.

Yakasız gömleğim,urbandır herdem
Evvelden ahire turbandır perdem.
Seni yaratana kurbandır Erdem
Ölünce toprağım, k/atansın Leyla'm
Duada kabrime s/apansın Leyla'm

KUL FİGANİ İZMİT
Hazırlayan Ali Ahmet Şanal

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...