06 Kasım 2012

.....DİZELER DİZİMLENDİ BOĞAZIMA



.....DİZELER DİZİMLENDİ BOĞAZIMA
Dizlerimde ince sızı,yaramdan sızan ılık bir acıyla tutuşturulası dizeler dizimlendi boğazıma!

bilinmedik bir sancı , görülmemiş bir hasret , dokunmadan yaşayarak , bakmadan görerek , sadece nefesinden ne söyleyeceğini bilerek sevdim seni ben...
neyin neresinden tutacağımı bilmeden ,yağan yağmura inat , kendi ayazımda çöl özlemiyle sarıldım sayfalara...tutuşturulası dizeler sıraladım...
sen uçurumun öbür yakasında , ben bu yakasında yüreğimi köprü yaptım anlamadın anlatamadım!köprü yıkıldı,sen hangi uçurumlara bıraktın yüreğini?
sen değil ben yaşadım!sensiz zamanlarda ,seninle yaşadım,türkü sıcaklığında ağıt acısıyla yaram oldun...
kasıtlı kramplarım olmadı hiç sensiz seni yaşamak ,sana seni anlatmak özel ve güzeldi,sen bende olsan ben belki seni bulamazdım!
peki ya şimdi;duruşmalarım kimsesiz 
yüreğimin merkez üstü sen!
bu son seslenişi yüreğimin,beynimin;acılarımı besleyen sana...
başımı eğen özlemin...
geceler rüzgarı taşıyor da pencereme sesin yok!
yaşadıklarımdan çok yaşattıklarım kanat çırpışlarım oldu,
ıssız bir karamsarlık çöktü şimdi,kanadım kırık...
yaşadıklarımın kıblesi semahı yok!
gönülsüz sohbetlerine çağladım,sensiz zamanlarda senli hasretlere!
sana!yüreğimin kara sürmesine;kırık sazlara benzer hüznüm...
el basıyorum yüreğime,çirkin bir şey yapmadım!
söylediklerim değil,söylemediklerim için pişmanım ama toparlandım,yeniden yerleşmeyeceğim göçebeliğine!
topladım bugün tüm eşyalarımı,yorgunluğumdan değil gidişim ,çaresizlikten hiç değil!gururumu bıraktım sana,eksik kalan yanımla , bana kattığın sancımla koyuldum yola;sende güz yaşadım kışa doğru yol tutarım...cesaretsizliğimden değil gidişim,tükenişimden hiç değil;beni inciten sözlerin yönümü kaybettiğim dönüş çizgim...
yaktığın satırlarım külüm,dumanım,gidişim,savruluşum,ellerinin bırakışıyım!
el basıyorum sevdama çirkin bir şey yapmadım!
hasretinin nezaretinde kaldım;ayazda ıslak bitkin kaldım yüreğimdeki işkence izlerini yok sayamadım...
seni yaşarken ben öldüm sen yoktun!
gönlünün yolları çok önceden tutulmuştu bilemedim!
sevginin yolu yokuştu sana göremedim!
-bana nasıl seslenmek istersin demiştin ya!
ben sana seslendim sen duymadın!
-emeğim,direnişim,savaşım,duyduğum sazım,ağladığım türküm,hasretim,özlemim,rüzgarım,gönlümün kaçağı,dalıp gitmelerim,susuşum,kırılan kanadım,yanıldığım , aldandığım, yüreğimdeki ağrım,yaram...
ahımsın!

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...