19 Eylül 2012

BU YOLDA ASLA PES ETMEK YOKTUR BANA


BU YOLDA ASLA PES ETMEK YOKTUR BANA

Yalan bir dünyada yaşamakta sahte bedenler
Kırık kalplerin ışıkları altında yaşlanıyor tüm sahneler
Yalan dünyanın herşeyine inat
Gerçek işte bazen tüm duygular.

Keşke kapatabilsem gözlerimi öylece
Sahtelik ve yalanların o berbat görüntüsüne
Kapayabilsem işte gözlerimi öylece
Kara bir gözlükten bakabilsem tüm dünyaya
Gerçekte göründüğü bu sahneleriyle,
Sahte hayatlarıyla, sahte günleriyle.
Umudun olmadığı gerçeğin ta kendisini görebilsem gözlerimde.

Değiştirmek isterdim tüm dünyayı
Ne kadar sahtelik, ne kadar yalan ve ne kadar kirlilik varsa
Bir kar yağdırıp örtmek isterdim.
Ta ki heryer saflığa ve temizliğe bürünene dek.

Bu dünya beni esir alıyor kendine
Oysa ben değilmiydim şu sözün sahibi
"Esir düşebileceğim bir yolda ya kazanırım yada ölürüm! 
Bu yolda asla pes etmek yok..." diye
Peki ya neden esir aldırdım kendimi öylece ?

Sessiz kaldım öylece izledim tüm dünyayı
Etrafımda geçen tüm olayları,
Sahtelik ve yalan rüzgarları,
Kaplamış işte tüm dünyayı !

Söylediğim gibi pes etmek yok
Elbet esir düştüğümüz bu zindandanda çıkarız
Her yanımız kan ağlasada
Elbet bir gün ayağa kalkarız !


"...GOOGANA..."
(Yağmur Adam)


Kapıda it olmaktansa,dağda kurt olmayı...
Leş yemektense,ölmeyi tercih ederim...!!!
ayaz...


"yalın bir yalnızlıkla doldu yüreğimin çeperi...
ve gözyaşlarım oldu bu aşkın son neferi..."
ayaz....


Baş oldum diye sevinme,ne gelirse başa gelir...
Bir gün olurda düşersen,diz yumuşak toprağa...
Baş taşa gelir...!!!

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...