14 Ağustos 2012

GÜL - RU...




Kara bahtıma düşen, ak hecesin inanki 
Seni yerde arıyordum, gökte buldum; Gül’ru 
Cemaline dalınca, kayboluyorum sanki 
Bilki sana kördüğüm gibi, tutuldum; Gül’ru…

Tebessümün kelepçe, esir aldı bak beni 
Razıyım korkma hadi, aşkın ile yak beni 
Gönlünün üzerine, yarim diye tak beni 
Bakışında eridim, sana vuruldum; Gül’ru…

Sana vurgun yüreğim, başka birşey istemem 
Kölem deyip sür beni, tek bir kelime demem 
İşte yemin; vallahi, ben sensiz hiç edemem 
Aşık oldu olalı, sarardım soldum; Gül’ru…

Gönlümdeki muhabbet, seninle kaim oldu 
Yüreğimin coşkusu, seninle daim oldu 
Bütün ömrü hayatım, seninle naim oldu 
Gönül hanem boş idi, seninle doldum; Gül’ru…

Haber gönder tez elden, yüreğimi tekletme 
Sana aşık bendeyim, bu garibi bekletme 
Hasreti ilmek ilmek, ardınsıra ekletme 
Firkatinden gurbet elde, mecnun oldum; Gül’ru…

Kelimeler hissimi, tercümana yetmiyor 
Toplansa bütün dünya, gözümde sen etmiyor 
Tüketsem tüm varımı, senin sevdan bitmiyor 
Dalgalı deniz idim, sende duruldum; Gül’ru…

Sen benim hayatımda, söylenmemiş türkümsün 
Sonsuza dek sürecek, harika bir öykümsün 
Rabbime dua dua, yalvardığım şükrümsün 
Evvel aşk denen duygudan, yoksun kuldum; Gül’ru…

Sevda denen çerağın, kıvılcımı yar sensin 
Ömür boyu sürecek, şu kalbime yarensin 
Canımdan çok sevdiğim, bir tek ciğerparemsin 
Kara sevdan yüzünden, yandım kavruldum; Gül’ru…

Ben keskin kılıç isem, sen kadife bir kınsın 
Rabbim seni daima, nazarlardan sakınsın 
Kahve gözlüm sen bana, benden bile yakınsın 
Rüzgarında bir yaprak gibi, savruldum; Gül’ru…

İşte hazırım hadi, gel çıkalım bu yola 
Tek bir lahzacık dahi, nasip olmasın mola 
Bu yolda şiarımız, daim muhabbet ola 
Mutluluğun sırrını, ben sende buldum; Gül’ru…


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...