15 Temmuz 2012

SU MİSALİ




Su Misali


su misali
şimdi çok uzakta kalmış bir baharsın
kalbimin derinlerinde bir yalansın

şimdi çok uzakta kalmış bir baharsın
kalbimin derinlerinde bir yalansın

gün gelir zaman döner sende solarsın
hiç gücenme kızma kızma sende insansın

gün gelir zaman döner sende yanarsın
hiç gücenme kızma kızma sende insansın

su misali aktı ömrüm
ben ne sevgiler gördüm
bir alev gibi yandım söndüm
ilk değil son olmaz aman
bunları şikayet sanma
ben sende çok kördün

su misali aktı ömrüm
ben ne sevgiler gördüm
bir alev gibi yandım söndüm
ilk değil son olmaz aman
bunları şikayet sanma
ben sende çok kördün

her defa nice umutlar son sanırsın
sözlere güvenme canım aldanırsın

her defa nice umutlar son sanırsın
sözlere güvenme canım aldanırsın

gün gelir zaman döner sende solarsın
hiç gücenme kızma kızma sende insansın

gün gelir zaman döner sende yanarsın
hiç gücenme kızma kızma sende insansın

su misali aktı ömrüm
ben ne sevgiler gördüm
bir alev gibi yandım söndüm
ilk değil son olmaz aman
bunları şikayet sanma
ben sende çok kördün

su misali aktı ömrüm
ben ne sevgiler gördüm
bir alev gibi yandım söndüm
ilk değil son olmaz aman
bunları şikayet sanma
ben sende çok kördün

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...