12 Temmuz 2012

GÖNLÜME BİR YILDIZ KAYDI


Bu gece uykumu böldüm bölüştüm seninle gecenin tam yarısı
Penceremden gökyüzüne ve yıldızlara daldım

Bir yıldız kaydı o anda sanki uykuma inat
Derler ya yıldız kaymaya görsün bir dilek tutmalısın içinden
Bende seni tuttum içimden tam gögsümün sol köşesinden
Aslında anlatılmaz tutulan dilekler, umut edilenler ve beklenenler
Ama olsun anlatmasamda yaşayacaktın dileklerimi dilediklerimi,
Seni tuttum diyorum içimden seni,
Gözlerini, ellerini, yüregini,
Yaşayacagın uzun yılları tuttum ikimiz için,
Bir bugün çizdim dünden daha sıcak,
Bir yarın çizdim yarından çok daha uzak,
Bir gelecek diyorum gelmiş olup devam edecek,
İçimden tutuyorum bütün dileklerimi geceden yarına,
Yarına bakıyorum penceremden,
Gece karanlık olsada aydın gözle görüyorum yarınımı, yarınımızı
Ve karanlıkta kaldığım tüm korkularımı yenmek istiyorum seninle,
Ki pembe hayallerde kurmuyorum kendimce,
Sadece siyahın içinde beyazlar değil,
Beyazın içinde karalar olsun istiyorum, acısız tatlı olmaz misali,
Küçük bir dilek tuttum bu gece içimden,
İçimde yeşersin, büyüsün büyüdükçe beni de aşsın diye.
Seni diledim bu gece gökyüzünden,
Ama unutma tüm bu olanlar
Ve.....olacaklar
Sadece Senin Yüzünden ..

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...