27 Nisan 2012

SÖKÜP ALIRKEN TENİMDEN KOKUNU..





Yokluğun bela diye kazılırken Odamın kör karanlığına
Ve çılgınca dolaşırken ruhum  seni bulme umuduyla
Ve geceler ki; Kederin en beter hali
Ben deniz feneri olurum Yapayalnız
Gözlerim hep uzak ufuklarda
Deniz köpük köpük olmuşken
Ve nefretini vuruken kumsala
Ben martı olurum gökyüzünde
Maviye sevdalı,Ve rüzgar
Söküp alırken tenimden kokunu
Kaybetmişken senden son kalanı
Ben kardelen olurum
Bir dağ başında,yalnız ve asi
Kabus olmuşken uykularım
Üstüme yıkılmışken tüm korkular
Sokaklar çıkılmaz olmuşken
Ben cesaret olurum Yürek dolusu...
Kalmamışken cesaret verecek kimse
Bir dost eli yokluğunda Muhtaçken bir tatlı söze
Ve kırık tebessüme Ben şarap olurum kadehde
Tesellisiyle kıpkızıl Ve biliyorum ki, bir gün
Cesaret galip geldiğinde Bu karmaşık savaşta
Yok olduğunda tüm korkuların Ve bittiğinde çelişkilerin
Ben sevgi olacağım, yüreğinde Ölümsüz ve Sımsıcak
Ben portatif aşklardan,
Bitmeyen yalnızlıklara zincirlenirken Sen,
Aşıkların ulaşamayacağı yerde saklanan yanık bir bedendin.
Seneye de giyilecek,büyük alınmış bir aşktı bu,
Bize yalnızlığı bıraktıran.
Ama çektik,küçük geldik,yedirememiştik büyümeyi kendimize.
Göz göze gelişlerimizde yalnızlığı aradık hep,
Ve bulduk da. Ben kendimle Sen başkasıyla
İntihara meyilli yüreklerle çıktık yola
 Yol bize uçurum geldi,uçuruma sevdalandık
Tarumar ettik cümleleri
Kendimizi verdik,geri döndük yalnızlığa
Ben kendimle,Sen başkasıyla 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...