05 Nisan 2012

TURNALAR TÜRKÜSÜ DİNLEYİN SESLİ VİDEO

ayrılmasın,ayrılmasın
ben yandım eller yanmasın
sevdalılar aşkın bağrına , canına
hasret kimseye kalmasın,
sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın
ben yandım eller yanmasın
sevdalılar aşkın damarına canına
sana eller bakmasada aşkım inanki bak bu kalbimi yakarım… senle olur bakarım
sana eller bakmasada aşkım inanki bak bu kalbimi yakarım… senle olur bakarım
yağmur tanesinde ömrüm tek canım bak bu can sana sürgün ( ben seninle mutluyum)
istersen yak vur canımı. ama tek dileğim al beni yanına sar kollarına
hasret kimseye kalmasın,
sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın
ben yandım eller yanmasın
sevdalılar aşkın bağrına , canına
hasret kimseye kalmasın,
sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın
ben yandım eller yanmasın
sevdalılar aşkın bağrına , canına

Al Gönlümü Götür Turnam

kuş mu uçar bu kaleden
haber yok gözü eladan
kurtar beni bu beladan
al gönlümü götür Turnam

bu dağları elem sardı
gelen aldı giden çaldı
deli gönlüm viran kaldı
elden ele götür Turnam

bülbülün avazı için
dostluğun niyazı için
Çağlari’nin sazı için
al gönlümü götür Turnam

Gahi gündüz gahi gece
duygu dolu bir gönülce
şiir şiir hece hece
al o yare götür turnam

aylar gelip yıllar geçti
diyar diyar yollar geçti
hak yolunda kullar geçti
al ömrümü götür turnam

sevda uçsun kanatlansın
herkes seni aşık sansın
al gönlümü sende kalsın
elden ele götür turnam

bülbüllerin ahı için
gecenin sabahı için
dostlukların şahı için
alda götür burdan turnam

Can’ı canana kul eden
yakıp yakıpta kül eden
kurtar beni bu çileden
al gönlümü götür turnam


Nuri CAN

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...