26 Nisan 2012

SUSTUM SÜPER SESLİ FLAŞH ŞİİR


Alert icon
Ben Sustum Sen Anlat Dünyaya Acılarımı
Uzun saçlı ateşlerde yandı hayallerim
hangi dala tutunsam yapraklar üşüyor
sonbahara düşüyor gölgem
devrilmiş ağaçlar gibi duruyor boynum ey hayat
tutunduğum dallar kırık
çıktığım yollar tutulmuş
ne yana dönsem deli rüzgar sarhoşluğu
ne yana dönsem uçurum boşluğu
bütün mevsimler sonbahar
bütün ayrılıklar kar
mazide kaldı gülücükler
gülüşler yetim şimdi
hayaller yıkık
düşler yetim
gelme ey yar
ey sevdalı mevsimlerin ipek saçlı kızı
Gülbahar
gelme
kurudu yoluna diktiğim bütün fidanlar

Ben uzak dağbaşlarında ürpererek açan papatyayım
her koklayış bir sancı, her dokunuş bin acı
hasret bulutları gözlerimin içinde duman duman
sis olup ağıyorum uçurumlara her gece
ayazlara, fırtınalara sarılıyorum
yaprak yaprak savruluyorum sokaklara
kirpiklerimde saklasam da ayrılıkları
bıçak olup yüreğime saplanıyor her damla...

Her gece yıldızlarla dertleşiyorum
rüzgarlara anlatıyorum seni sevdiğimi
sulara, ırmaklara, anlatıyorum özlemlerimi
kirpiklerimden süzülen damlalar sızlatır yüreğimi
oturup ağlarım nisan yağmurları gibi...
gelme ey yar
ey yaralı mevsimlerin yağmur saçlı kızı
Gülbahar
gelme
çürüdü içimde beslediğim nazlı gelincikler

söyle ey rüzgarın sesi uçurumlar saklarmı yaraları
dallar da ağlar mı sonbaharda
yaprak yaprak düşüyorum hayattan işte
çözülmüşüm, dağılmışım, üşüyorum
ne yana dönsem sonbahar
ne yana dönsem uçurum yaraları
şimdi başımda kar
dalımda rüzgar
gelme ey yar
ey sevdalı mevsimlerin yalnız kızı
Gülbahar
gelme
silindi adına yazdığım bütün şiirler

Dört yanım riya
dört yanım ihanet
her gün bir kahpelik vurur sırtımdan beni
bu yüzden dinmiyor kanaması kalbimin

Susmak kırgınlıksa
susuyorum işte ey hayat
bir dağbaşı ıssızlığı gibi susuyorum
kırılgan bakışlarında bir yetimin,
suskunluğum akıyor yaralı denizlere
gelme ey yar
ey karlı dağların, ey uzak limanların yalnız kızı
Gülbahar
gelme
kimse söylemiyor artık,
unutuldu adına bestelediğim bütün şarkılar, türküler

Gelirsen hüzünlerime gel, özlemlerime gel
al sinene sar beni
kirlenmemiş bir sevginin kundağına sar
acılarımı acılarına kat

ben sustum sen anlat dünyaya acılarımı...

Nuri CAN

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...