26 Nisan 2012

GİTTİN BEN ARKANDAN SADECE BAKTIM...



GİTTİN
 
Ben, arkandan sadece baktım..
Oysa ; söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki....
"Gidersen iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini,
Gidersen sönecek içimdeki ateş, Ve bir daha hiç kimse yakamayacak.
Gidersen karanlığa mahkum edeceksin günlerimi..
O karanlıkta yolumu kaybedeceğim" dİyecektim san, konuşamadım
Gittin.....
Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım,
Öylesine acıdı ki içim, tutup koparsalardı kolumu, bacağımı bu kadar acı duymazdım...
Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden..Ağlayamadım..........
Gittin.....
Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa,
Tutkum, seninle olmaktı, tutkum teninde erimekti..
Tutkum, hayatı seninle sadece paylaşmaktı..Anlatamadım...
Gittin.....
Gidişini önlmek için tutmak vardı ellerinden..
Ellerim değilmiydi her dokunuşumda seni ürperten?..Ürperdin yine biliyorum.
Bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini...
Gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu...Tutamadım
Gittin.....
Bir yıkım gibiydi gidişin...
Sen adım, adım uzaklaşırken benden
Çöküp kaldı bedenim olduğu yere..
Nice terk edilmişlere dayanan yürek bu kez yenilmişti...
Bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım....Kalkamadım...
Gittin.....
Oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum...Hazırdım gidişine,
Kaçak zamanları yaşıyorduk, Zaman bitecek ve sen gidecektin...
Bense, gidişinin ertesi günü...
Hayatıma kaldığım yerden yeniden başlayacaktım...Başlayamadım
Gittin.....
Bir şey söyledin mi giderken?.."Kal" dememi  istedin mi?
Son bir kez " Seni seviyorum "..dedin mi?
"Bekle beni döneceğim" diye umut verdin mi?
Beynim öylesine uğulduyor du ki....Duyamadım...
Gittin.....
Nereye gittiğin önemli değil di...
Binlerce kilometre uzakta da olsan,
İki metre ötemde de farketmiyordu..
Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyor du...
Kurtulmalaydım senden...
Bu yokluk duygusundan kurtulmalaydım...Kurtulamadım..
Gittin.....
Unutulanların arasına katılmalıydım....
Anıları bir sandığa koyup..Hayatı bir yerinden yakalamalıydım...
Bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim..
Yapamadım.....
Gittin.....
Bir okyanusun ortasında tek yüreği kaybolmuş sandal da..
Dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi...
Bil ki sevmekten vazgeçmedim seni,
Bil ki seninle birlikte sevdanı da taşıyacağım yüreğimde,
Bil ki seni UNUTAMADIM..............
M.C.D.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...