03 Nisan 2012

GAYRİ DAYANAMAM BEN BU HASRETE HİKAYESİ VE DİNLEYİN




Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete
Hüseyin Emre ile bir hayat kadının acıklı öyküdür..

Hüseyin Çorum'un Alaca ilçesinde varlıklı bir ailenin oğludur. Nermin ile Çorum'da kırk gün kırk gece süren bir düğünle evlenmişlerdir.
Fakat Hüseyin genelevde çalışan bir hayat kadınına sevdalıdır.
Hüseyin'in bu sevdadan asla vazgeçmemektedir. Hüseyin'nin ailesi bu sevdadan haberleri olur. Baskı ve şiddetle hayat kadınını Çorum'dan uzaklaştırırlar..
Ve hayat kadını bu hasrete dayanamaz. Hüseyin'e bir şiir yazarak intihar eder..
Hüseyin bu acıya dayanamaz ve kendini alkole verir. Hapishaneye düşer.. Görkemli varlıklı hayat bir anda bitiverir. Çorum'dan Ankara'ya göç eder.. Ve oğlu tarafından öldürülür..

Gayrı dayanamam ben bu hasrete
Ya beni de götür ya sen de gitme
Ateş-i aşkınla yakma çıramı
Ya beni de götür ya sen de gitme

Sen gidersen kendim berdar ederim
Bülbül gül dalına konmaz n'iderim
Elif kaddim büker kement ederim
Ya beni de götür ya sen de gitme

Yar sineme vurdun kızgın dağları
Viran koydun mor sümbüllü bağları
Hüseyin'im geçiyor gençlik çağları
Ya beni de götür ya sen de gitme

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...