04 Nisan 2012

BEN SEN GELMEDEN ÖNCE GÜLLERİ SEVDİM

Sevgili;Ben sen gelmeden önce gülleri sevdim.
O güzelim kokuları,o eşsiz duruşlarıydı sana benzeyen ve beni
sana getiren...
Goncası başka güzel,açınca bir başka güzeldi hepsi...
Ama hepsi bir araya geldi de birtek sen edemediler..
Ben yinede sen gelmeden önce onları sevdim.
Ben sen gelmeden önce yolları sevdim..
Hepsi çok fazlaydı, karmakarışıktı..
Kimi sakindi,kimi ise sonu belirsiz bir uçurumdu...

Bazısı mutlu ediyor,bazısı karanlık kör labirentlere benziyordu.
Ama ben sen gelmeden önce yolları sevdim,
Çünkü hepsi bir şekilde sana çıkıyordu...
Ben sen gelmeden önce yağmurları sevdim.
Yağdıkça yüreğimi ıslatan, yağdıkça en derin nerelerim varsa oralara işleyen yağmurları,toprağa,havaya,suya karışan yağmurları sevdim sen gelmeden önce...
Serin tutsunlar diye yüreğimi,Birgün gidersen içimi yakacak olan yokluğunun acısını dindirsinler diye...
Hepsi bir başka kötü herbiriyle öğrendim aşka dair ne varsa;aldatılmaksa yaşadım,aldatmaksa yaşadım,mutluluksa öğrendim öğrettim.
Yalnızlıksa terk edildim.Yalnız bırakmaksa eğer terk ettim...

Ben sen gelmeden önce kendimi sevdim.
Kıymet verdim kendime,seni bulunca bırakmamak için mutlu etmek için
 ne kadar mümkünse o kadar sevdim kendimi, o kadar çok ilgilendim.
Bir gün geldiğinde beni sevmen için ne mümkünse yaptım...

Ve sen geldin.O güne kadar ne varsa sevdiğim hepsi yitirdi birer birer bendeki anlamını.
Ve seninle yeniden yeni birer anlam kazandı.
Gül senin elinde güzeldi yollar sen yürüdükçe taçlandı.
Yağmurlar seninle birlikte ısıttı yüreğimi senden öncekilerse mazide kaldı.
Kendimi daha çok sevmeye başladım sen gelince,içimde seninle olmanın gururu vardı.

Ben sen gitmeden önce herşeyi daha çok sevdim seni bana veren,
beni sana getiren herşeye ayrı bir değer verdim...

Hayatım senden çok öncelerde başlamıştı belki ama,bilinen tarihimde ben hep seninleydim.
Ve sen gittin;Ne çiçekler umurumda artık ne yağmurlar,yollar.
Ne kendimi seviyorum nede başka birini.
Ne dünüm var geri gelecek nede bugünüm nede yarınım var yaşanacak.
Kısa ve anlamsız bir hikayeymiş yaşayıp da yazdığım...
Güller soldu, yağmurlar dindi,yollar tükendi.
Ben tükendim kal dedim gittin.
Benim hikayemdin... Bittin...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...