02 Mart 2012

SEVMEZSEN NE ÇIKAR

 
Haram olur dünyam yıkılır yanımda varlığın olmadığında,
Kainatım cennet oluyor sevinçten gözlerine baktığımda
Bırakıp gidip de süslü hayalinle koyma beni burada
İçimden geçen en güzel duygu yüklü sözleri söylesem sana
Başımda girdaplar oluşturup
SEVMEZSEN NE ÇIKAR...
 
Yaşadığım hayattan zevk almadım sensiz asla,
Kalbim koyar gider beni bilinmiyen meçhule
Gözlerimse seninle paylaştığım güzellikten uzakta,
Koyup gitme kaderimsin sen, beni burda tuzakta,
Dünüm yarınım, geleceğim herşeyimsin benim dünya da,
Yüreğimde fırtınalar oluşurken
 SEVMEZSEN  NE ÇIKAR....
 
Bu gözler nazar eylemez senden bir başkasına,
Tanrım birleştirmiş yollarımızı bizim hayatta,
canını can bildim, kanını kan bildim yalnızlığımda,
gel uzat elini ver bana gidelim başka diyarlara
Başımda kara bulutlar dolaşırken
 SEVMEZSEN NE ÇIKAR...
 
Kimselerin bulamıyacağı efsanelere gidelim, kal yanımda,
Nefesim, ruhum, bedenim oldun seviyorum ALLAH'ıma,
Umutsuzluğumun yedi verenleri oldun bomboş hayatıma,
Bırakıp yalnızlığa mahküm etme çaresizlikle başbaşa
Prangalara vurulsamda sensizliğimde
SEVMEZSEN  NE ÇIKAR..
karma....

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...