09 Mart 2012

MEVSİMSİZ ZAMANLARDI BEKLEYİŞİM


Sesin

Uzun namlulu

Bir silah gibi

Soğuk ve zalim

Menzili yüreğim

Sesim

Değmez sesine şimdi

Şiirim
Adresini yitirmiş mektup

Düşer kuytu sessizliklere…


Mevsimsiz zamanlardı
Kalkıp sana gelmiştim,

Yitik zamanların ekspresiyle
Bir masal başlangıcıydı…

Havada akasya, saçlarımda bahar vardı.

Yıldızları indirip gökyüzünden

Göğsüme takmıştım gözlerin diye…

Hiç bir şey almamıştım yanıma

Yüreğim senden başka her şeye dardı…


Sorsaydın hatırımı

Yüreğini koyup sesine

Böyle koymazdı elbette suskunluğun

Bir fincan kahvenin hatırını

Sarardım incinen ellerime.

Mevsimsiz zamanlardı
Kalkıp sana gelmiştim

Çocuk yüreğimde küçük sevinçler vardı

İpek tüllerde gülüşler getirmiştim

Oysa bilmezdim

Sesinde gizli hançerler taşıdığını

Bilmezdim

Sözcüklerin böylesi kanatıldığını…


Sevseydin beni
Bu şehrin gecelerine

Böyle yazmazdım seni,

Gözümü yatırıp lila rengi ufuklarıma…


Sevseydin beni

Bu şehrin sokaklarına

Böyle düşürmezdin beni

Sesini saklayıp titreyen soluklarıma…

Mevsimsiz zamanlardı
Aşk diye tutuşan bir meşaleydi mehtap
Ben kalkıp sana gelmiştim

Ardımda bıraktığım sadece korkularımdı

Kemanlar uğulduyordu göğsümde

Çelik aynalarda yankılanan adındı

Oysa bilmezdim

Dudağındaki ıslıkla gövdem kesik içinde kalırdı…


Bu sevda bu şehre sığmaz…

Göğsüm hüznün yatağı artık

Kalkıp gidemem şimdi

Sevinçlerim satılık

Veda
Uzun namlulu bir silah

Menzili yüreğim

Mermisi ayrılık

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...