01 Mart 2012

Kirli bir çocuk yüzü yüreğim…


Kirli bir çocuk yüzü yüreğim,
Parlatılmış sahte sevgiler kucağında..
Ağlamaklı bir masalın hayalist kahramanıyım.
Rolümü kaybettim bunca yalan arasında.

İçimde ıssız sokaklar uzuyor,
Adım adım düşüyorum kaldırımlara
Tutup kaldırmıyor düşler ellerimden,
Bilmem ki kimler çaldı içimi ..?

Bir boşluğa nefes ekliyorum her gün,
Susmalar çoğalıyor dilimin pelesengine…
Tarifsiz bir adreste kayboluyor,
Gözlerimdeki tüm resimler…
  Bir tel örgü titrekliğinde gözlerim
Korku soluyor geçmişin cesur günlerine
Sözler düşüyor yüzümden
Akıp gidiyor bir bir ıslak dizeler.

Şiirim kırılıyor zamansız sürgünlüğümde…
Geceler tutuşuyor hüznün kokusunda,
Öfkeler kör kütük, soğuk.
İzbe hayatlar düşüyor gönlüme,
Tüm yeminler siliniyor sayfa sayfa…
Saçlarımdan çığlıklar örüyorum,
Koparıp tel tel yersiz susmaları.
Biçimsiz cevaplar derliyorum sana
İçinden çıkarıp senli yalnızlıklarımı…
Boz bulanık bir sevda içim,
Avuçlarımdan düşler eksilten.
Konuşamadığım, duyamadığım, anlatamadığım..
Bir sızı; yarasından kabuklar söktüğüm.
Dilimde kilitler, içimde binlerce düğüm.
Ağıtlar sürüyorum kan rengi,
Üstüm başım intihar çıkmazı
Parmaklarımdan kayıyor hayal ülkemin,
Vazgeçtiğim tüm çocuk masalları..
Şimdi avuntusuz uyumalar avutmuyor beni.
Yastığımdan sızıyor bir gece yürüyüşü
Havaya bir firari hüzün karışıyor..
Bağrımda kanırtmışlığı duruyor,
Ellerimde yara izleri…
Bir eylül intibası matemim,
Hazan suları boğuyor hücrelerimi
Kırgınlığım katran karası bir yara,
Vedalarım nidasız düşüyor susmalara
Yerimi yadırgadım, alışamadım.

Takıldı kaldı yüreğim ardıma
Gitmeler dönüşlere denk düşmedi,
Beklemek azalttı hep, kum tanelerimi.
Ucundayım, kenarındayım bu çıkmazın
Yol mu bitti, ruhum mu silindi.
Bir adım kalmasa da avazıma,
Öksüzüm, kimsesizim bu sevdanın sıratında…
Bir göç vurgunu göz yaşım
Kuyular ses verir kurak ülkeme
Yolculuğun emareleri belirir dilimde
Harf harf kanarım toprağa
Bilinmez sular yıkar bedenimi
Bırakır her şey yerini aşkın asilliğine…
Ötelerden sesler ilişir kulağıma
Ayıklarım zamanın satır aralarını
Tüm sırlarımı gizlerim boşluğa
Bir aşk boyu yol tutarım.
Arınmış düşler, duru gülüşler toplayıp
Seni saklarım içimdeki sandığa,
Bir deniz koparıp göğsünden,
Tüm varlığımı gizlerim sevdama…..

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...