29 Mart 2012

HAYAT BİR KUMAR AMA OYNADIĞIN KARTLAR DEĞİL,DUYGULAR


Üşüyorum..ey ayazıma sebep!!
titrek nefesimle ısıtmaya çalıştığım kalbimdesin,
bilesin..
unutmak ne güzel nimet ahh..bunu bilmek ne güzel teselli..
çırpınışlarım boşuna..adım attıkça sendeliyor,
andıkça yanıyor, ağladıkça doluyor,doldukça azalıyorum..
ne yapsam unutamıyorum..
Ama unutursam; ahh yar..
Unutursam ..ahh unutursam ne kalır geriye??Halbuki ne çok kazandı içim, ne çok sevdirdin bana Ben' de olan Sen'i..
ince ince..sızı sızı yükselttiğim ruhumu
ve bağrı yanık büyüttüğüm çocukluğumu
unutursam yar..ah unutursam unuturum onurumu..
herşey SENden yadigar..
bana gaip..
SANa aşikar..
BİLESİN.
Ey sevgili,Bir yanım ağlarken hep ardında,
Sana sakladığım gözyaşlarım vardı...
Bir gelseydin rüyalarıma,
Eline vereceğim yüreğim vardı...
İstemem sevgili,sensiz mutlulukları.
Razıyım kessin kalbimi,hayalimin cam kırıkları.
Yeterki sen gel...
Sen olunca yolun sonunda ey sevgili,
Dikenler güle dönüşür önümde...
Sen ol,
Acılar tebessümü bulur yüzümde...
Sen ol,
Ölüm vuslat olur gözümde...
Ey sevgili,
Ne olurdu bir yağmur tanesi olsaydımda
Tenine değseydim
Bir toprak zerresi olsaydımda
Üzerimden geçseydin
Eller duaya açıldığında bir gözyaşı olsaydımda
Avuçlarda birikseydim
Ve davamın
uğrunda ölseydimde
Sevdanla dirilseydim...
Düslem sen başka düşünküreklerini çekiyordun,
 ben düşerken kendi düşüme bitiremiyordum ben sözlerimi
sen dokunamıyordun gördüklerime
Bereket dilerim tanrıdan
bu düşü bozuk kadere.
-Seni seviyorum, inan bana…
-Beni sevdiğine dair kanıt göster.
-Kanıt inancı öldürür.
Eğer kanıt gösterirsem seni sevdiğimi bilirsin.
Ben “seni sevdiğimi bilmeni” değil,
“seni sevdiğime inanmanı” istiyorum..
-Neden?-
Çünkü bilmek beyinle inanmak kalple yapılan iştir.
Kalbini beynine tercih ederim.

AŞK NASİP İŞİDİR, HESAP İŞİ DEĞİL!!
AŞK ADAYIŞTIR,ARAYIŞ DEĞİL!!
SEN ADANMIŞSAN VE YANMIŞSAN BU UĞURDA
AŞK
SENİ BULMAYA GELİR.

Sevmek bazen söyleyecek sözün varken susmakmış...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...